miksei miehet, jotka ei ole vakavasti kiinnostuneet
voi sanoa sitä suoraan? Van roikottavat mukana, enkä saa itse lähdettyä pois "suhteesta".
Kommentit (21)
mutta kuten naisissa, myös miehissä on vaa niin kilttejä ja konfliktia kaihtavia persoonia, että eivät vaan raaski tai uskalla panna suhdetta poikki. Usein vaaditaan ulkopuolinen ihastus ennenkuin on pakko toimia.
suhdettakaan halua? Vai onko iehet vaan niin hankalia, ettei heistä ota selvää??? ap
että kuitenkin tykkää musta ja mun kanssa on kiva viettää aikaa, mutta saaan lauseeseen sanonut, että vapaasti voin jättää itse tulematta. ap
ja minkä takia se ei haluaisi musta luopua, kun ei kuitenkaan
suhdettakaan halua? Vai onko iehet vaan niin hankalia, ettei heistä ota selvää??? ap
mitään suhdetta ollenkaan tavoitella. Minullekaan sellainen ei ole mikään tavoitetila ollenkaan, alkaa seurustella vakavasti ja muuttaa yhteen ja mennä naimisiin ja... Minä tykkään elellä hetken kerrallaan. Jos siinä on kumppani jonka kanssa on kiva olla, ollaan. Jos se lakkaa olemasta kivaa tai jonkun muun kanssa on vielä kivampaa, ei olla enää yhdessä.
Minunlaiseni ja suhteeseen haluavan yhteiselo on vähän haastavaa, kun kumpikaan ei yleensä ymmärrä toisiaan pätkääkään. Toinen ihmettelee että mitä se haluaa vaikka minä en haluaisi oikeastaan mitään. Seksiä silloin tällöin kun huvittaa ja tapaamisia kun molempia huvittaa. Minä taas ihmettelen että mitä ihmettä se vehtaa jonkun "parisuhdejuttujen" kanssa, mihin tässä mitään suhdetta tarvitaan.
Jos minua ei joku mies kiinnosta, niin:
-en lähde enää treffeille kun pyydetään
-sanon älä soita enää
-sanon/tekstaan etten en ole kiinnostunut
Eräs mies sen sijaan jota tapailin ei ollutkaan kiinnostunut ja osoitti sen:
-viettämällä vkl kanssani kokkaillen, ulkoillen ym.
-pussailemalla, hellimällä, sekstaamalla
-lähettämällä söpöjä tekstareita
muuttamassa yhteen. Ja mies tietää, että mun on vaikea hänestä luopu, mutta luopuisin, jos hän suoran sanoisi, että parempi vaan kun et enää tule. ap
Eräs mies sen sijaan jota tapailin ei ollutkaan kiinnostunut ja osoitti sen:
-viettämällä vkl kanssani kokkaillen, ulkoillen ym.
-pussailemalla, hellimällä, sekstaamalla
-lähettämällä söpöjä tekstareita
kristillistä avioliittoako?
Maailma on muuttunut. Parisuhde voi olla tuollainenkin ja luonnollisimmillaan se on tuollainen rento vapaa. Ei se tarkoita etteikö mies haluaisi olla. Hän voi samaan aikaan haluta olla ja olla myös itsekseen.
Miksi olette niin vanhoillisia?
Taisin siis pudota avioliittovuosien aikana kärryiltä... ap
jos seksiä ei ole niin mies lähtee katteleen muualta mistä saa.
että se ei ole se pääpointti tapailuissamme, eikä sitä todellakaan aina ole.
seurustelu tuollaista. Komppaan tuota selitystä, etteivät halua konfliktia (edes pientä) ja/tai ovat niin passiivisia etteivät saa lopetettua juttua.
Voi myös olla, että hänestä on mukavaa kun saa sinusta silloin tällöin seuraa (siis ilman seksiäkin) -> jos lopettaisi "suhteen" niin tämä katoaisi.
enää ei ole ns. perhettä. On isä ja äiti, jotka panee ja lapset. Isällä on oma asunto ja äidillä oma. Isä ja äiti käyvät töissä eripuolilla Suomea.
Kun pätkätyöt ovat ohi ja on aika työttömyydelle, on perhe taas yhdessä ehkä viikon tai kahden. Parhaimmassa tapauksessa yli kuukauden tai parikin.
Silloin välirikkoa solmitaan ja perhettä vaalitaan.
Tulee taas aika töiden ja perhe hajoaa hetkeksi. Isä muuttaa taas asuntoonsa ja käy töihin. Hänellä on ehkä suhteita, mutta lyhyitä ja rakastaa perhettään. Harmittelee ettei saa pankista lainaa töiden lyhyisyyden takia. Hän ei koskaan voi hankkia KOTIA.
Onneksi voi leikkiä vanhanajan kotia kuukauden tai viikon pari. Ei tässä tosissaan voi yhdessä elää. Eletään päivät kerrallaan ja rakastetaan toisiamme sen aikaa, kun olemme yhdessä.
Perheet ovat kuolleet. Kiitos kokoomus.
T: Pätkätyö isä
seurustelu tuollaista. Komppaan tuota selitystä, etteivät halua konfliktia (edes pientä) ja/tai ovat niin passiivisia etteivät saa lopetettua juttua.
Voi myös olla, että hänestä on mukavaa kun saa sinusta silloin tällöin seuraa (siis ilman seksiäkin) -> jos lopettaisi "suhteen" niin tämä katoaisi.
raha. Nyt ei ole oikein sopiva aika parisuhteelle. Yksin pärjää paremmin tai panokaverina hengaillen.
Mun mies kosi vasta 14 vuoden jälkeen, kun oli saanut säästettyä asuntoa varten ja häitä.
mistä johtuu ettei puhuta suoraan. Se on todella ärsyttävää, kun ei ihan täysin tiedä toisesta että mikä on meininki ja toinen kuitenkin pitää pientä toivoa yllä. Itse olen aina sanonut suoraan jos huomaan etten oikein ole kiinnostunut, koska siinä tuhlaa kummankin aikaa ja jokaisen pitäisi osata olla yksinkin sen aikaa, että oikeasti löytää oikeanlaista seuraa. Törkeää pitää "varalla".
nutittava niin kauan kuin kestää.., mutta eihän tässä tilanteessa inunkaan ole kiellettyä vilkuilla vähän sivuille, josko siellä olisi jotain muuta tarjolla? ap
sitten soitella perään, kun onkin yksinäinen olo, varsinkin, jos tietää että toinen haluaa enemmän kuin itse.
Rahatilanne.
Ei ole varaa lähteä tosissaan suhteeseen. Helpompi olla vaan.
niin kauan kuin ei ole ketään muuta.
Tai sitten hän uskottelee itselleen, että saa muutettua sinua, eikä tarvitse luopua sinusta.