Suomentakaa mitä tää miehen viesti tarkottaa??
Kattelin sua kauan ja ihailin. Oot sillai
ylväs ja omalla tavalla kunnioitusta herättävä ja omaat kauniit kreikkalaistyyppiset piirteet.
Kommentit (34)
tää miehen viesti vastaus johonkin vai ihan oma-aloitteinen viesti sulle?
jos vastaus niin kohtelias mutta ehkä hieman kiertelevä, mutta jättää tilaa sun vastineelle
jos oma-aloitteinen niin selvää pässinlihaa, mies on kiinnostunut
omaat kreikkalaistyyppiset piirteet =
näytät persaukiselta ja hän pelkää joutuvansa laittamaan sinuun euroja.
on taas näitä nettikiusaajia.. Älä välitä AP, ilmeisesti noilla raukoilla ei oo kauheen hyvä elämä.
Itse ymmärtäisin sen viestin jotenkin niin että mies on vaikuttunut sun ulkonäöstä, ei kai se sanois että ihailisi jos se sun ulkonäön negatiiviseksi kokisi?
Kreikattarilla on hyvin usein korkeat poskipäät ja suora (joskus isohko) nenä, mutta usko pois vaan että tuollaiset kasvonpiirteet hakkaa 6-0 nämä suomiämmien perunanenät ja taikinaposket.
Ja tuo ylväys on valttia :)
Ole iloinen vaan että sait tuollaisen viestin, onhan tuossa jo persoonallisuutta enemmän kun että "joo olet sellanen söpö suppusuu".
mutta usko pois vaan että tuollaiset kasvonpiirteet hakkaa 6-0 nämä suomiämmien perunanenät ja taikinaposket.
Luoja teitä kaksinaismoralisteja miten olette sokeita omille kommenteillenne!!
Kattelin sua kauan ja ihailin. Oot sillai
ylväs ja omalla tavalla kunnioitusta herättävä ja omaat kauniit kreikkalaistyyppiset piirteet.
mutta usko pois vaan että tuollaiset kasvonpiirteet hakkaa 6-0 nämä suomiämmien perunanenät ja taikinaposket.
tuossa en erottele ketään (vrt. nämä APn kiusaajat) vaan puhun siitä kuinka omasta mielestäni kreikkalaiset kasvonpiirteet ovat kauniimmat kuin perunanenä ja taikinaposket. Se on minun mielipide, ja en kuitenkaan osoittele ketään sormella. Ja mistäs sinä tiedät että onko minulla noita piirteitä? :D
Että se siitä kiusaamisesta...
tuossa en erottele ketään (vrt. nämä APn kiusaajat) vaan puhun siitä kuinka omasta mielestäni kreikkalaiset kasvonpiirteet ovat kauniimmat kuin perunanenä ja taikinaposket. Se on minun mielipide, ja en kuitenkaan osoittele ketään sormella. Ja mistäs sinä tiedät että onko minulla noita piirteitä? :D
Että se siitä kiusaamisesta...
vaikka tässä läppää heitelläänkin, ei tässä osoitella ap:ta sormella, että olet sellainen ja sellainen, vaikka arvottaisiinkin huumorilla miehen tarkoittavan jotain vähemmän kaunista. Kuten vaikka se isonenäinen, mitä kyllä viestin luulisi tarkoittavan. (ja kuten itsekin olen.)
Huumoria, hyvä ihminen..
Ja joo, edelleen mä sanoisin että tuo oli vain sellainen hätäpäissään heitetty kommentti, sellainen joita mun miesystäväni myös harrastaa. Se on lukenut jostain kirjoista, että naista pitää kehua välillä, ja sitten ne sen kehut on sellaisia.. No, kummallisia. Siihen vedetään kreikkalaiset ja pyramidit ja ne mount everestit ja taivaan tähdetkin mukaan.
että mies on a) kiinnostunut sinusta ja b) luonteeltaan vähän outo.
Siis Kreikkahan on konkurssin partaalla ja viittasi tietenkin näin hienovaraisesti, että sullakin on romahdus kulman takana väijymässä. Sillai omalla tavalla ylväs ja kunnioitusta herättävä tarkoittaa tietysti pelottavaa. Huomasi siis, että olet pelottava ja kovaa vauhtia vanhentumassa.
Sorry, mulla on huono päivä..
joka puhui aina kreikkalaistyylinen sitä ja tätä kun tahtoi tehdä vaikutuksen. Hänelle kreikkavertaus oli jotain tosi hienoa.
Niin, mies siis kertoi tuon ihan oma-aloitteisesti ja en tosiaan häneltä halunnut tarkemmin kysyä kun on joskus sanonut että minulle pitää aina kaikki selittää niin juurta jaksaen ja joskus jättää sanomatta tai krjottamatta jotain kun ajattelee että haluan tarkempaa avausta mitä tarkoittaa.
Tuo veikkaus meni vähän pieleen, että olisin tanakka ja lyhyt, olen 169cm ja 51kg ja mies on monesti kehunut että minulla on unelmavartalo kun olen tuskitellut liian suuria rintojani ja ohuita sääriäni. Mutta poskipäät ovat tosiaan korkeat ja nenä pitkä ja suora. Tuskastun monesti juuri meikkivinkkeihin kun kaikissa kerrotaan miten saat nenän näyttämään varjostamalla pidemmältä ja kapeammalta eikä miten saan nenän näyttämään lyhyemmltä ja pienemmältä :)
Ja ei, miehen ei tarvitse pelätä että joutuisi minua tai lapsiani elättämään, sillä olen itsekin johtajana tosin pienemmän firman kuin hän, joten käteen jäävä palkkani on vain n.65% hänen palkastaan. Ja useinpa tuo on "kadehtinut" uutta autoani kun hänellä on vanhempaa mallia kuin minulla vaikka sama auto molemmilla onkin, jotenkin hauskaa mutta toisaalta on sen tyypinen mies ettei ota itsetunnolle ajella vaikka vanhallakin kärryllä.
Mutta se kysymys olikin siitä, että voiko joku mies nähdä kauniina tuollaisia asioita vai onko tuo liian korulausetta ajatellakseen noin? Ttoki tiedän, että hän on meistä se romanttisempi ja aivan uskomattoman ihania maileja olen joskus työmatkaltaan saanut). Ja tedän myös sen, että hän saisi olemuksensa ja asemansa takia kenet haluaisi ja tarjokkaita on todella tyrkyllä ollut useammankin kerran omien silmienikin edessä (joskus ei voi kuin ihmetellä miten joillakin naisilla on pokkaa!!) mutta onneksi tämä mies on sitä meiltä, että vähänkin kiinnostus katoaa jos nainen itseään tyrkyttää esim. omaa uraansa edistääkseen tai viehätysvoimaansa testatakseen.
ap
Jos otit ilkeilynä heittoni. t. Justiinaa tarjonnut ja omasta hömelöstä miehestään kertonut.
ihan riippumatta viestin tulkinnasta, vähän itsetuntoa, nainen! Yritä elää ja olla onnellinen ja miettiä vähemmän sitä kuinka kaunis olet ja kenen silmissä. Tuskinpa mies olisi kanssasi ja tuollaisia viestejä lähettäisi, ellei haluaisi sinua.
hienosti kirjoitettu viesti. Hän on siis katsellut sinun piirteitäsi, ja ajatellut, etää näytät kreikkalaiselta naiselta. Olet selkeästi nainen hänen makuunsa. Ja kun vielä kerroit taustoja, se teki tuosta viestistä vielä hienomman. Siis kun tuo ei ole ns. vonkaamisviesti. Ole onnellinen, hän on kiinnostunut todella sinusta ja halusi olla kohteliaskin.