Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomentakaa mitä tää miehen viesti tarkottaa??

Vierailija
02.02.2012 |

Kattelin sua kauan ja ihailin. Oot sillai

ylväs ja omalla tavalla kunnioitusta herättävä ja omaat kauniit kreikkalaistyyppiset piirteet.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää miehen viesti vastaus johonkin vai ihan oma-aloitteinen viesti sulle?

jos vastaus niin kohtelias mutta ehkä hieman kiertelevä, mutta jättää tilaa sun vastineelle

jos oma-aloitteinen niin selvää pässinlihaa, mies on kiinnostunut

kirjoitin tän, joten eiköhän toi mun jälkimmäinen diagnoosini ole siis ihan paikkansapitävä ;)

onnea!

Vierailija
2/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa etta aikoo telakoitua saunaillassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 169cm ja 51kg ja mies on monesti kehunut että minulla on unelmavartalo kun olen tuskitellut liian suuria rintojani ja ohuita sääriäni. Mutta poskipäät ovat tosiaan korkeat

olen itsekin johtajana tosin pienemmän firman kuin hän, joten käteen jäävä palkkani on vain n.65% hänen palkastaan. Ja useinpa tuo on "kadehtinut" uutta autoani kun hänellä on vanhempaa mallia kuin minulla vaikka sama auto molemmilla onkin

tedän myös sen, että hän saisi olemuksensa ja asemansa takia kenet haluaisi ja tarjokkaita on todella tyrkyllä ollut useammankin kerran omien silmienikin edessä (joskus ei voi kuin ihmetellä miten joillakin naisilla on pokkaa!!) mutta onneksi tämä mies on sitä meiltä, että vähänkin kiinnostus katoaa jos nainen itseään tyrkyttää esim. omaa uraansa edistääkseen tai viehätysvoimaansa testatakseen.

ap

:D

Vierailija
4/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Mä ajattelisin, että olet Erja Häkkisen tyylinen nainen. Et mikään pikkusievä tai söpö nykerönenä, vaan ylväs ja tyylikäs kuten Erja. Todella ihana viesti.

Vierailija
5/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis isot rinnat, leveät hartiat, iso maha, lättäperse ja tikkujalat.

Anteeksi, oli ihan pakko kirjoittaa.. oli niin koominen tuo viimeisin viestisi.. tutkit liian suuria rintoja.. hyvää viikonloppua!

Vierailija
6/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli vain sellainen hätäpäissään heitetty kommentti, sellainen joita mun miesystäväni myös harrastaa. Se on lukenut jostain kirjoista, että naista pitää kehua välillä, ja sitten ne sen kehut on sellaisia.. No, kummallisia. Siihen vedetään kreikkalaiset ja pyramidit ja ne mount everestit ja taivaan tähdetkin mukaan.

Kerro nyt ihmeessä meille jotain esimerkkejä miesystäväsi kohteliaisuuksista, joihin on vedetty mukaan Mount Everest ja taivaan tähdet :-D. On sentään perjantai!

Vierailija
7/34 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaat kreikkalaistyyppiset piirteet =

näytät persaukiselta ja hän pelkää joutuvansa laittamaan sinuun euroja.

ihan hillitön!

Vierailija
8/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin sua kauan ja ihailin. Oot sillai

ylväs ja omalla tavalla kunnioitusta herättävä ja omaat kauniit kreikkalaistyyppiset piirteet.

Vierailija
9/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain päivän parhaat naurut!

Vierailija
10/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "haluan nussia kanssasi".

Vierailija
11/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jo ennenstään pohdin voiko kukaan mies pitää minua oikeasti nättinä.

ap

Vierailija
12/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies on esteetikko ja jonkin verran perillä taidehistoriasta. (Tai tuo on repliikki, jonka hän on tottunut heittämään pimpan toivossa ei-niin-söpölle naiselle, jolla on helvetin iso nenä) (ajattelen nyt itseäni, en sinua, ap ;)

- Mies on romantikko, kun ihailee tuollaista asiaa ja haluaa sen lausua sinulle. Ja vähän feminiini sanavalintojensa perusteella.

- Mies ei ole ihan kartalla oikeakielisyyden kanssa. 'Omaat' on sen verran paha vierasvaikutus. Tut-tut.

- Mies on arka nössykkä, kun ei tule suoraan sanomaan asiaansa.

Vierailija
13/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kysyin tapaamisen jälkeen et miten musta tuntui et katsoit mua jotenkin tavallistakin tarkemmin. Ja ei todella ole pimpan tarpeessa, sitä on saanut aina kun on halunnut....mutta pohdin vaan että haluaako tuossa asemassa oleva mies todella juuri minut ja miksi!!

ap

Vierailija
14/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin justiina pekassa ja pätkässä (herättää kunnioitusta). Olet lyhyenläntä ja tanakka, ja sulla kasvaa viikset. Ja joo, nenä on kuten mun miesystäväni kuvaili mun nenääni: "se on uljas... kuin mount everest."

Vierailija
15/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tietokoneita ap olisi ehkä kysynyt viestin lähettäjältä mitä tämä tarkoittaa ja heidän välilleen olisi syntynyt keskustelua ja ehkä muutakin.

Nyt hän laukkasi nettiin repostelemaan asiaa keskustelupalstalle ja kysymään tarkoitusta ihmisiltä, jotka eivät voi sitä mitenkään tietää.

Mistähän johtuu, että ihmissuhteet eivät nykyaikana oikein pelitä??

Vierailija
16/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies eiku viesti! Muista halata kun näette!

Vierailija
17/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota voi ihailla kaukaa, eikä ulkonäkösikään ole mitenkään kotoinen?

Vierailija
18/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä on oppinut harrastamaan kreikkalaistyylistä seksiä, jota nytkin vonkaa.

Varma tieto.

Vierailija
19/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tietokoneita ap olisi ehkä kysynyt viestin lähettäjältä mitä tämä tarkoittaa ja heidän välilleen olisi syntynyt keskustelua ja ehkä muutakin.

Nyt hän laukkasi nettiin repostelemaan asiaa keskustelupalstalle ja kysymään tarkoitusta ihmisiltä, jotka eivät voi sitä mitenkään tietää.

Mistähän johtuu, että ihmissuhteet eivät nykyaikana oikein pelitä??

huumoriahan tää tällainen on. Ehkä ap vielä kysyykin. Toisaalta mies voi kyllä ahdistua siitäkin, jos nainen takertuu joka sanaan, ja alkaa tentata, että mitäs nyt tarkoititkaan.. Varsinkin tuollaiset ei niin kauhean tärkeät heitot sopii ihan hyvin jättää nettipalstalla puitaviksi..

Täähän on vähän sama kuin ap lukisi horoskooppia, että "onkohan se.., tykkääköhän se oikeesti":)

Vierailija
20/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kaunis omana itsenäi ja kannat kuortasi ylväänä, vaikkei se nyt ihan ihanne olekkaan hän tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän