G: Paras shampoo ja hoitoaine?
Kerro vielä millaiset hiukset (käsitellyt, lyhyet, pitkät, kiharat, ohuet, paksut...)
Kommentit (6)
suurin osa tuntuu toimivan omassa tukassa. tällä hetkellä käytössä Schwartzkopfin Gliss Silk jotain, ihan toimivaa kamaa.
Sacha Juanin tuotteet eivät miellyttäneet.
Tukka pitkä ja luonnonkihara, aika karhea. Suoristusrautaa käytän, mutta muuta käsittelyä ei ole.
en ole varma kirjoitetaanko nuin, enkä jaksa mennä tarkistamaan.
Ostan kampaajalta joka sitä minulle suositteli. Välillä kokeillut muutakin, mutta tuon parhaaksi havainnut.
Nyt hiukset lyhyet, värjätyt. Ja kovasti uusituneet raskauden jälkeisen hiustenlähdön jälkeen. Siksi leikkasin lyhyeksikin kun oli niin paljon uutta hiusta kasvamassa.
värjätyille hiuksille, bruneteille toffeen tuoksuinen.
Ostan kampaamosta, pitkät hiukset
Ja olen kyllä tykännyt. Minulla on pitkät, vaalennetut hiukset ja käytän SilkySexyHair-shampoota ja hoitoainetta, jotka ovat kai suunniteltu oikeastaan hiustenpidennyksille, mutta kampaaja on ne minulle valinnut, oma tukka on tosiaan melkein vyötärölle. On todella taipuisa ja pehmeä hius minulla, eikä tukka ole mitenkään hirveän paksu, mutta laineikkuus tuo tuuheutta. Olen tykännyt SexyHairin muotoilutuotteista myös. Ja kampaamosta siis ostan. Hiukseni ovat luonnostaan tummanruskeat joten vaalennus vaatii veronsa mutta nämä tuotteet ovat kyllä pitäneet hiukset yllättävänkin hyvinvoivina.
Ihan parhaat ja kaikki ainesosat kasviperäisiä (ei mitään synteettistä skeidaa). Harmi vaan, kun ovat niin hintavia, niin on jääny käyttö vähemmälle. Ehkä sit myöhemmin taas...
tykkään tällä hetkellä cutrinin colorism shampoosta ja hoitoaineesta, tulee sellainen pehmeä ja taipuisa tukka. Alussa toi shampoo rasvotti aika paljon mutta tajusin että oli liian pesevää mulle ja nykyään laimennan sitä ensin vähän vedellä.
minulla värjätyt, pitkät ja aika paksut hiukset, ja latvat melko kuivat,
varmasti parempiakin olis mutta toi on sopivan hintanen mulle :)