sipe santapukki on mun sankari
laittoi haaviston ahtaalle ja sen piti ottaa homokortin käyttöön.
lame.
Kommentit (26)
Itse en äänestä kumpaakaan, mutta on noloa alkaa meuhkata että toinen äänesti VÄÄRIN! Sitähän Temonen tarkoittaa.
Olisi tosi ikävää olla Temosen Olga-vaimo. Jos minun mieheni toimisi näin, olisin todella vihainen, äänioikeus on jokaisella täysikäisellä ja kohteenkin saa valita itse.
ja niinpä mediassa toitotettiin "Apulannan Sipe on Niinistön tukija".
Toni Wirtanen ymmärrettävsti ärsyntyi bändin nimen käyttämisestä tässä yhteydessä.
Johdatte ketä en missään nimessä äänestäisi -tilastoa. Onko se mielestänne ongelma, kun valitaan koko kansan päämiestä, Santapukki kysyi.
ei sanonut kannattavansa Haavistoa.Sanoi että EI halua Apulantaa sotkettavan POLITIIKKAAN! Jokainen äänestäköön ketä haluaa,mutta ei halua että lehtiin yms. kirjotetaan Apulannan kannattavan Niinistöä koska Apulanta EI kannata Niinistöä vaan pelkästään Sipe.
Irtisanoutuminen Niinistön kampanjasta
Apulanta-yhtyeen rumpali Sipe Santapukki on ilmoittautunut tukijaksi Sauli Niinistön presidentinvaalikampanjaan.
Haluan omasta puolestani irtisanoutua kaikesta osallisuudesta Niinistön kampanjaan - tai ylipäätään mihinkään poliittiseen vaalikampanjaan.
Myös Apulanta-yhtyeen puolesta sanoudun irti edellä mainitusta.
On selvää, että jokaisella on oikeus poliittiseen mielipiteeseen -tämä on jopa toivottavaakin-, mutta en voi hyväksyä sitä, että Santapukin osallistumisen kautta yhtyeemme nimi tulee liitetyksi Niinistön kampanjaan. Asiasta saa väistämättä kuvan, että Apulanta-yhtye olisi kampanjoimassa Niinistön presidenttiyden puolesta. Näin ei missään tapauksessa ole.
Kyseessä on Santapukin henkilökohtainen ratkaisu, joka on ristiriidassa yhtyeen pitkäaikaisen linjan kanssa. Tämän linjan mukaisesti emme ole lukuisista kyselyistä huolimatta lähteneet ottamaan julkisesti kantaa poliittisiin asioihin.
Olen erittäin ärsyyntynyt ja pettynyt Santapukin ratkaisuun, enkä voi ymmärtää, miksi hän on siihen päätynyt.
Olen myös pahoillani niiden faniemme puolesta, joita -itseni lailla- tämä vaivaannuttava farssi suututtaa ja hävettää.
Apulanta-yhtye ei tue Sauli Niinistön presidentinvaalikampanjaa.
Tämä ei ole kannanotto Pekka Haaviston kampanjan puolesta.
Heinolassa 31.1. 2012
Toni Wirtanen
Apulanta-yhtye
PS. Keep your politics out of my music!
Aika vaikea kuvitella suursijoittajaa, joka ei haluaisi Niinistöä presidentiksi, homoissa on varmasti molempien kannattajia.
Erohan on siinä, että fiksun äänestäjän kannalta presidentin talouselämään liittyvillä mielipiteillä on merkitystä, sukupuolisella suuntautuneisuudella taas ei.
Ja entäs jos on homo suursijoittaja?! Glunks. Ai niin, ne homothan vaan tanssii balettia ja kampaa kauniiden naisten tukkaa. EIkä niiden tarvitse mitään sijoittaa, kun niillä on ne sugar daddyt rahaa antamassa.