Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sipe santapukki on mun sankari

Vierailija
02.02.2012 |

laittoi haaviston ahtaalle ja sen piti ottaa homokortin käyttöön.

lame.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Apulanta, Suomen oikeistolaisin "punkbändi".

Vierailija
2/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla omaas.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hävettää se Wirtasen meuhkaaminen lehdistössä. Mitä h*lvettiä se laulajalle kuuluu mitä rumpali tekee omalla vapaa-ajallaan? Tainnut Tonille nousta liikaa hattuun oma "johtajuutensa", luulee ressukka ettei kukaan saisi edes ajatella ilman Tonin lupaa ja hyväksyntää.

Sipen pisteet kyllä nousi silmissä. Mielenkiintoista sinänsä, että julkisesti jo vuosikymmeniä kasvissyöjänä ollut ja eettisyyttä elämässään todistetusti korostava Sipe on valinnut Niinistön. Nuo arvot ja teemat kun tuntuvat olevan enemmän Haavistoon liitettyjä. Sipe olisi ollut se itsestäänselvin vaihtoehto Haaviston leiriin (toisin kuin monet nyt julkisesti Haavistoa kannattavat), mutta valitsi silti Niinistön.

Vierailija
4/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hänen piti bändin johtohahmona oikaista asia.

Toni on älykkö, olisi todella vaikea kuvitella häntä Saulin joukkoihin.

Mua taas hävettää se Wirtasen meuhkaaminen lehdistössä. Mitä h*lvettiä se laulajalle kuuluu mitä rumpali tekee omalla vapaa-ajallaan? Tainnut Tonille nousta liikaa hattuun oma "johtajuutensa", luulee ressukka ettei kukaan saisi edes ajatella ilman Tonin lupaa ja hyväksyntää.

Sipen pisteet kyllä nousi silmissä. Mielenkiintoista sinänsä, että julkisesti jo vuosikymmeniä kasvissyöjänä ollut ja eettisyyttä elämässään todistetusti korostava Sipe on valinnut Niinistön. Nuo arvot ja teemat kun tuntuvat olevan enemmän Haavistoon liitettyjä. Sipe olisi ollut se itsestäänselvin vaihtoehto Haaviston leiriin (toisin kuin monet nyt julkisesti Haavistoa kannattavat), mutta valitsi silti Niinistön.

Vierailija
5/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että on varmaan maailman ainoa ihminen jolla on todella järkky tukka, mutta silti kantaa sitä kunniakkaasti ja ylpeydellä. Olisinpa minäkin yhtä onnellinen silloin kun on "bad hair day".

Vierailija
6/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen taiteilijan kannattajiinsa. Heti on niin hämmentävää niin hämmentävää. Hyvä Sipe! Ei sitä aina tarvii mennä virran mukana jos sydän sanoo toista.

Vierailija
7/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan äänestää itsekin niinistöä

Vierailija
8/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käyneet ala-astetta Salossa, syntyneet samana vuonna (1975).

Ettei ois henkilökohtaista kaunaa ;)

Vierailija
9/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan äänestää itsekin niinistöä

niin silloin on kyllä demari ja äänestää ajatusta lähempänä olevaa Haavistoa.

Vierailija
10/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vallalla on jonkinlainen joukkuhysteria ja kaikkien "taiteilijoiden" pitäisi äänestää Haavistoa, ilman vaihtoehtoa. Hynystä tällainen painostus ja joukkuhysteria ärsyttää, ei paljastanut omaa suosikkiaan :).

Mutta tottahan se on, kaikki wannabe-taiteilijat ja "humanistiälyköt" kiljuvat Haaviston puolesta.

Vierailija
11/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vallalla on jonkinlainen joukkuhysteria ja kaikkien "taiteilijoiden" pitäisi äänestää Haavistoa, ilman vaihtoehtoa. Hynystä tällainen painostus ja joukkuhysteria ärsyttää, ei paljastanut omaa suosikkiaan :).

Mutta tottahan se on, kaikki wannabe-taiteilijat ja "humanistiälyköt" kiljuvat Haaviston puolesta.

Vierailija
12/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko täällä joku oikeasti, että jokainen suomen homo äänestää Haavistoa ja jokainen suursijoittaja Niinistöä? Onneksi aika monella on omat aivot, joilla voi miettiä että kumpaa äänestää, ilman joukkohysteriaan ja kun kaverikin äänestää, meiningillä. Sehän on hyvä piirre että äänestää sen mukaan, miltä itsestä tuntuu, eikä niin mitä ja ketä ihmisen oletetaan äänestettävän. Vrt Sipe Santapukki ja Tuukka Temosen kirjoitus. Ei käynyt mielessäkään että Apulanta kokonaisuudessaan on Niinistön tukibändi, vaan Santapukki henk.koht tukee Niinistöä. Mutta se kuulostaa aika nololta kun Wirtanen antaa omia, vihaisia kommenttejaan, niin kun se hänelle kuuluisi kuka äänestää ja ketä.

Vierailija
13/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö olisi kiva kummisetä?

Vierailija
14/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaehtoista ajattelua. Ei pitäisi kenellekään kuulua ketä äänestää kukin.

OUTOA mielestäni, että kukaan ei nosta meteliä jos joku äänestää Haavistoa. Miksi se on hyväksyttävämpää?

Suomi on mennyt kivasti sekaisin, hauska seurata sivusta.

Vierailija
15/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipe santapukki on sankari siksi... ...että on varmaan maailman ainoa ihminen jolla on todella järkky tukka, mutta silti kantaa sitä kunniakkaasti ja ylpeydellä. Olisinpa minäkin yhtä onnellinen silloin kun on "bad hair day".

eikä hänestä todellakaan tule yhtä kivannäköistä kaljuna kuin Toni wirtasesta. Luulen, että nykyisin peiliin katsoessaan Sipe on surullinen mies.

Sipen kysymys Haavistolle oli typerä. Muutoin minulle on ihan sama, ketä hän äänestää.

Vierailija
16/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestä kumpaakaan, mutta on noloa alkaa meuhkata että toinen äänesti VÄÄRIN! Sitähän Temonen tarkoittaa.

Olisi tosi ikävää olla Temosen Olga-vaimo. Jos minun mieheni toimisi näin, olisin todella vihainen, äänioikeus on jokaisella täysikäisellä ja kohteenkin saa valita itse.

Vierailija
17/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi haaviston ahtaalle ja sen piti ottaa homokortin käyttöön.

lame.

Santapukkiko sun sankari? No olenkin aina katsellut, että teissä on aika lailla jopa samaa näköä! :)

Vierailija
18/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää herättävä.

Kannattais ajatella ennenkuin sanoo, ettei sano, mitä ajattelee.

Vierailija
19/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vallalla on jonkinlainen joukkuhysteria ja kaikkien "taiteilijoiden" pitäisi äänestää Haavistoa, ilman vaihtoehtoa. Hynystä tällainen painostus ja joukkuhysteria ärsyttää, ei paljastanut omaa suosikkiaan :). Mutta tottahan se on, kaikki wannabe-taiteilijat ja "humanistiälyköt" kiljuvat Haaviston puolesta.

Vaikka olenkin poliittisesti enemmän vasemmalla kuin oikealla, niin tämä Haavisto-hysteria ärsyttää suunnattomasti. Voi hyvää päivää, kun semmoisen lammasmaiset nössöpariskunnat keuhkoavat turuilla ja toreilla, miten tämä sosiaalinen media ja Haavisto on niin ihkua!

Vierailija
20/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestä kumpaakaan, mutta on noloa alkaa meuhkata että toinen äänesti VÄÄRIN! Sitähän Temonen tarkoittaa.

Olisi tosi ikävää olla Temosen Olga-vaimo. Jos minun mieheni toimisi näin, olisin todella vihainen, äänioikeus on jokaisella täysikäisellä ja kohteenkin saa valita itse.

Mie tarkoitin aiemmassa viestissäni sitä kirjoitusta mikä on fb:ssa, ei hän mielestäni siinä sano että joku äänestää väärin? Mä tulkitsin sen niin että Toni Wirtanen ei voi sanella ketä kukakin äänestää, jokainen äänestää oman mielensä mukaan, ja kertoo sen julkisesti jos tahtoo. Pidin sitä kirjoitusta Wirtaseen kohdistuvana. Mutta onko hän siis jossain muualla meuhkannut että joku, esim, Wirtanen äänestää väärin? En ole mistään lukenut suoraan ketä Wirtanen äänestää, mutta hänen oman juutunsa perusteella luen rivienvälistä että Haavistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä