Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se tuntuu kun oma mies ei reagoi mitenkään, vaikka olisit vähäpukeisena tai

Vierailija
02.02.2012 |

alasti näköpiirissä? Huolehtisit muutenkin ulkonäöstäsi, liikkumalla, kauniit vaatteet, hiukset jne. Kai avioliitossa pärjää vaikka toinen ei huomio mitenkään hellyydelläkään vai mistä tämä surullisuus johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kun on vielä 10v jälkeenkin aina heppi sojossa jos olen vähissä pukeissa..Mahtaa syödä itsetuntoa semmoinen jos mies ei mitenkään osoita seksuaalista halukkuuttaan?

Vierailija
2/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa siitä kicksejä. Ei kiinnosta kauniit alusvaatteet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi lähteä kanssani vaatekauppaan, koska kun tulen sovituskopista ulos kokeiltava vaatekappale yllä, hänellä alkaa seistä. Hullua. :) Ei siis atrvitse olla vähissä pukeissa. Meillä 25 yhteistä vuotta ja kolme aikuista lasta.

Vierailija
4/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikalailla sama tilanne. Me ollaan 10v oltu yhdessä, eikä mies osoita kiinnostusta em. tilanteessa muuta kuin sellaisena päivänä kun tekee mieli seksiä, eli 3-4 päivän välein. Muina päivinä saisin stripata tai tanssia tankotanssia vaikka alasti, niin ei siltikään.

Pahaltahan se tuntuu, mutta kyllä sen kans oppii elämään ;). Ei seksi ole pääasia :D. Tsemppii ap:lle!

Vierailija
5/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kotikasvatun on ollut jotenkin kiero eikä han osaa suhtautua alastomuuuteen. Häntä se häiritsee.

Itse olen varsinainen nakupella ja mielelläni alasti, mutta mies pyytää aina laittamaan jotain vaatetta ylle.

Seksielämään se ei kuitenkaan vaikuta, sillä kyllä mieheni innostuu helposti jos ehdotan seksiä.

Hänellä' on vain erilainen suhtautuminen alastomuuteen, mikä on hyvä koska voin strippailla kotona miten haluan eikä heti ole joku kyrpä ojossa perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi