Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi vellien syönti!

Vierailija
14.11.2005 |

En jaksa enää heräille tunnin välein yöllä! Poika on nyt 3kk,aloitanko maissivellillä vai porkkana-peruna?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkanasta tulee herkästi allergiaa

Vierailija
2/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun herään yöllä tunnin välein. Vähen pidemmät ruoka välit olisi kiva.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissilla aloitat vellien syötöt. Kyllä se siitä lähtee.

Vierailija
4/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaammin sulavaa kuin äidinmaito

Vierailija
5/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä pitäisi jaksaa olla hereilläkin. Kiitosta vain,mutta en pyytänyt tsemppausta että jaksan yö heräilyt tai saisin kuulla miten voi tulla allergioita. Tiedän sen kysymättäkin. Ne allergiat voi tulla aloitin vellit milloin tahansa. -ap

Vierailija
6/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa lisäät annosta maidon sekaan

Vierailija
7/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissivellillä minä aloitin.

Ja noihin allergioihin. Ei ne puhkea sen takia, että jotain ruokaa annetaan 3kk:n ikäisenä. Sen takiahan niitä suositellaan antamaan vasta 4kk:n ikäisenä, että kaikkien vauvojen massut ei vielä kestä vahvempaa ruokaa kuin maitoa. Eli aloitetaan todella pienillä annoksilla.

Ja seuraava on ihan minun mielipiteeni:

ELi, jos vauva on ihan rintaruokinnalla, en missään nimessä antaisi tuttelia. Vaan antaisin velliä. Mielestäni jos vauva oppii juomaan tuttelimaidon pullosta, niin äkkiä käy ohrasesti rintaruokinnan kanssa. Velliä juodaan erilaisesta tutista ja sitä ei ole niin helppo saada pullosta ulos kuin korviketta, joten rintaruokintakin säilyy. Mutta kuten sanottua, tämä oli ihan minun mielipiteeni.

Vierailija
8/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jokainen on jotain mieltä. yleensä vastaan tai puolesta. Mä olen sitä mieltä että jos vellillä saat lapsen onnelliseksi ja nukkumaan niin se on hyvä asia, koska perheessä ei kukaan ole onnellinen jos äiti on surullinen ja väsynyt.

Vierailija
9/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse päätän annanko vai en,kysyin vain kummalla vellillä aloitan. Kiitos vastaajille! -ap

Vierailija
10/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen takiahan niitä suositellaan antamaan vasta 4kk:n ikäisenä, että kaikkien vauvojen massut ei vielä kestä vahvempaa ruokaa kuin maitoa.

Vierailija
11/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kuin mitä on kysytty.-ap

Vierailija
12/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana-perunavellillä aloitettiin 2kk iässä ja yöunet piteni heti ekan vellikokeilun jälkeen. 3kk iässä aloiteltiin pikkuhiljaa kiinteitä, perunalla eikä ole meillä ollut allergioista tietoakaan. Muutenkin tyttö on ollut terve kuin pukki. Kaksi nuhakuumetta takana ja ikää kohta kaksi vuotta. Kaverilla lähelle samanikäinen poika, lähes puolivuotta täysimetetty ja allergioita on valtava määrä ja syöminen edelleen erittäin ongelmallista. En usko korvikkeen tai varhaisen lisäruoan antamisen allergisoivan, on näitä päinvastaisia esimerkkejä lähipiirissä riittämiin.

Vierailija
13/13 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne aloitettiin 2 kuisina lääkärin määräyksestä osastolla.Kyllä vauvan pitää jaksaa pidempään nukkua kuin tunnin kerrallaan;)Tsemppiä ja hyviä yöunia vauvan kanssa ;)