Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletkos käynyt Heinolassa?

Vierailija
02.02.2012 |

Itse asun kyseisessä perslävessä! Ihmettelen suuresti miksi. Teretulemast kylään!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä päätimme suunnata "häämatkallemme" Heinolaan verestämään vanhoja muistoja... varasimme hotellihuoneen hotelli kumpelista ja keskellä yötä (pienessä hiprakassa) saimme päähämme lähteä rakastelemaan läheiselle uimarannalle... ;) voitti kyllä Thaimaan matkat mennentullen!

häämatkalle HEINOLAAN?!?! suuttuisin miehelleni edes moisesta ehdotuksesta! ja seksiä jossain kuppasella rannalla?? kyllä sen sunnybeach täytyy vähintään olla

Vierailija
22/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ja aviomiehelleni Heinola ollut aina lähellä sydäntä joten meidän pienelle budjetillemme Heinola oli kaikinpuolin loistava valinta lomakohteeksi. emme halunneet lähteä kauas ulkomaille pois lastemme luota. hyvä tunnelma se tärkein (+ hyvä kebab)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä koska olen kasvissyöjä. joten syön ainoastaan soijanakki hodareita ja falafeliä aina ulkona käydessä.

kaverit ovat kyllä kehuneet.

Vierailija
24/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Heinolassa tälläkin hetkellä.

Vierailija
25/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanut ohi satoja kertoja, siinä kohdalla tulee painettua kaasua...

Vierailija
26/46 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pois lähde kulumallakaan!

Vierailija
27/46 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei voi sanoa muuta kuin, että ihana pieni tuppukylä. Kesällä tosi kaunis paikka varsinkin rannan tuntumassa. En keksi mitään pahaa sanottavaa.

Olen haaveillut kesämökistä ja sen yksi sijaintipaikka voisi hyvinkin olla Heinola :)

Vierailija
28/46 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin hirveesti! :)

Töiden takia oli vaan pakko muuttaa pois.

Vierailija
29/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme siellä kun oli kalamarkkinat. Kovin oli kalanhajuinen paikka.

Vierailija
30/46 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 18 täytettyäni luurasin Heinolan yöelämässä joka viikonloppu. Heinolan Night, hieno paikka! Hauska paikkahan tuo on pistäytyä, mutta en minä siellä asua haluisi. Ja ihan kamala paikka ajaa autoa!

Vierailija
31/46 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat puhua entisestä naisystävästäni.

Hän on nimeltään Tupu.

Vierailija
32/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Heinolassa asuva ilmottautuu!

Töidemme takia olemme juurtuneet tänne. Vuokrakin niin edullinen kun vertaa esim Lahteen joten emme näe syitä lähteä poiskaan, kun perheenlisäystäkin juuri tuloillaan.

Vierailija
33/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt asun lahessa.

Vierailija
34/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää kokeilla, paitsi Heinolaa ja kansantanhuja.

Vierailija
35/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon että asumine ankeeta. En ole oikein keksinyt mikä siellä olis kiva ruokaravintola nykyään kun ennen kävimme siinä leffateatterin vieressä mutta se taitaa olla lopettanut. Se kettu ja kana on minusta hintalaatu suhteeltaan ihan törkeä ja liäksi ihan täynnä aina (eli hidas). Onko siellä mitään muuta kelvollista?

Vierailija
36/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torino! sitten on ravintola Mardin (leffateatteria vastapäätä) josta saa isot pihviannokset noin 10 eurolla. Siellä itse käymme välillä mieheni kanssa. Kiinalainen ravintola myös ihan hyvä...

Vierailija
37/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin siellä aikoinaan laulamassa paljon karaookkea ja tapasin nykysen ukkoni. nykyään vaikutamme sysmässä kun sain vihdoin houkuteltua ukon pois sieltä.

Vierailija
38/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lintutarhalla on käyty, ja mies käy joskus kalastamassa Heinolan virrassa.

t. lahtelainen

Vierailija
39/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole Heinolassa? Siellä ainakin tullut käytyä useasti kahvilla kun sattunut reissunvarrelle.

Vierailija
40/46 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinola is the best!! Siis pikkukaupungeista. Asuin 19v ja sitten muutin kauas ja takaisin en aio mennä! Yöelämä heinolassa erittäin vilkasta! Kannattaa katsastaa.