hammaslääkäriin jos lasku maksamatta?
tietääkö joku voiko mennä kunnan hammaslääkäriin jos on joskus muinoin lasku jäänyt maksamatta ja nyt se lasku taitaa jossakin ulosotossa olla? vai pitääkö suosiolla etsiä joku yksityinen?
Kommentit (13)
Mä niin toivoisin että suomessa tulisi "jenkkimeininki" eli ei rahaa = ei lääkäriä.
Miksi muiden pitää maksaa pummien(kin) maksut?
hyvähän sitä on muiden sanoa kun ei tiedä taustoja. Mullakin ne maksut on joskus mennyt sinne ulosottoon ihan syystä, joita en kuitenkaan tänne ala kirjoittaa. Ei kiinnosta kuunnella muiden haukkumista kun ei ymmärretä. Ja siitäkin on kuitenkin aikaa jo monta vuotta.
-ap
kuinka paljon laskuja rästissä. Ja hyvä niin, ei tänne todellakaan tarvita mitään jenkkimeininkiä.
Mä niin toivoisin että suomessa tulisi "jenkkimeininki" eli ei rahaa = ei lääkäriä.
Miksi muiden pitää maksaa pummien(kin) maksut?
päästäkseen lääkäriin tai saadakseen ruokaa. Et sä pääsis yhtään halvemalla kun sitten maksaisit turvafirmalle veroissa säästyneet rahat. Ja pelkäisit silti tulevasi ryöstetyksi keskellä päivää.
Ainahan voit muuttaa sinne jenkkilään jos siellä on kivempaa. Ei täällä kenenkään ole pakko asua ja elää.
Mikä ryhmä nekin laskut maksaa, mitä sinun kaltaisesi pummit ja luuserit jättää maksamatta! Tuollaiset ihmiset pitäisi vielä ladon taakse....
ja ap kyllä voit mennä hammaslääkäriin.
kiitos asiallisista vastauksista.
ja tiedän, ettei ole mitenkään hienoa jättää laskuja maksamatta, onneksi tällä kertaa ei ole esteitä maksaa sitä laskua.
-ap
Itsellä meni kaksi vuotta sitten hammaslääkärilasku ulosottoon ja viime viikolla olin ihan normaalisti hammaslääkärissä, samassa paikassa vielä.
Ja olen ollut terveyskeskuksessa, hammashoitolassa sekä sairaalassa töissä ja tiedän, että potilaan laskutustiedot ja ulosottoon menneet laskut ei näy ajanvarauksessa tai ylipäätään hoitajilla jotka käsittelevät koneella tietojasi.
Heip, olisi kiva nähdä Toivoisitko edelleen jenkkiä kun elämäsi/läheisesi olisi romahtanut jostain syystä... sanoisin silloin pure Jenkki
En ainakaan mainitsisi asiasta. Lääkäri poran kanssa voi antaa maksumuistutuksen, joka tehoaa..
kyllähän toimeentulotukena nuo maksetaan. Eli oot kyllä sössiny pahemman kerran
Voi mennä ilman muuta julkisella puolella. Yksityisellä eri juttu.
Pummi...