Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opiskelemaan, lapset pieniä?

Vierailija
02.02.2012 |

Kova hinku olisi päästä jatkamaan opintoja. Mutta pelottaa ajatuskin. Onnistuuko se kun lapset on pieniä. Miten lukea isoihin tentteihin ja jos lapsi sairastuu ja pakollisia tunteja? Uskallanko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä kuvioissa mukana?

Meillä lapsi päivähoidossa kun itse opiskelen... Mies vie lapsen aamulla, minä haen iltapäivällä.

Jos lapsi sairaana, minä olen ensisijaisesti kotona, jos jotain pakollista opiskelua niin mies jää kotiin. Kyllä lapsen sairaus useimmissa opiskelupaikoissa riittänee poissaolon syyksi, ehkä joutuu tekemään lisähommia kurssille jos on paljon pois mutta luulisin ettei ongelma.

Ihan kiva järjestely näin, itsellä tosin ei koko tutkinto jäljellä vaan noin puoli vuotta mennään tällä järjestelyllä valmistumiseeni saakka.

Vierailija
2/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä kuvioissa. Vähä mietityttää et pystynkö siihen. On useampi lapsi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että jos motivaatio opiskeluun riittävän korkealla, pystyy ihan hyvin. Kuinka pitkät opinnot olis suunnitteilla?

Toki tietysti edellytyksenä se, että opiskelu on taloudellisesti mahdollista. Opintotuella ei yksin pitkälle pötkitä, meillä miehen tulot on just riittävät että onnistuu näinkin. Ollaan sellaisessa taloudellisessa tilanteessa, että mitään muita tukia ei saada (eikä tietysti tarvitsekaan saada kun näinkin pärjätään).

-2

Vierailija
4/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa yksinhuoltajan 900 km päässä sukulaisista eli totaali-yh:na.

Ja jouduin ottamaan opintolainan tappiin asti eli vielä maksellaan.

Kesti kolme vuotta ja vanhin aloitti jopa koulun sinä aikana.

Työharjoittelut oli vuorotyötä ja jopa niistä selvittiin.

Työllistyin heti : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän