Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te olette mun ainoat kaverit.

Vierailija
01.02.2012 |

Aika vitun surullista.

Suurimmasta osasta en edes pidä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vitun surullista.

Vierailija
2/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vitun surullista.

Ota siltä kannalta, että ainakin tunnet meidät syvällisesti, eli huonojakaan puolia ei näin hyvien kavereiden kesken tarvitse piilotella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koe tätä edes surulliseksi ;)

Vierailija
4/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla äärettömän huonosti, et makaa syövässä onkologian osastolla ja tuijota kattoon, oot saanut syntyä maailmaan etkä ole ns. pussissa huuhtoutunut viemäriin, jokaisen ihmisen elämällä on VALTAVA TARKOITUS.

Vierailija
5/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sanoa mielipidettäni saatanoilla ja vituilla höystäen kuten teille voin.

Eli ystävät hyvät, täällä yksi vitun luuseri myös..

Vierailija
6/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ilmoittautua jonon jatkoksi.

Vierailija
7/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kavereita mutta ei sitten kuitenkaan kenenkään.

Vierailija
8/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan muita kavereita ole. Välillä jo lopetinkin palstailun, mutta palasin sitten takaisin. Huomasikohan kukaan, että olin poissa?

Vierailija
9/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan niinkin, että kirjoittajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tekstillä. Vain itsekkäät ihmiset haluavat laittaa tekstiinsä oman nimensä näkyviin, jotta muut tietäisivät ketä ihailla upeista ajatuksista :) Vähemmän itsekeskeiset ymmärtävät, että ainoastaan teksti on merkityksellistä, ei sen kirjoittaja.

Eli summa summarum, ollaan mieluummin kaikkien kavereita kuin ei kenenkään.

Vierailija
10/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan niinkin, että kirjoittajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tekstillä. Vain itsekkäät ihmiset haluavat laittaa tekstiinsä oman nimensä näkyviin, jotta muut tietäisivät ketä ihailla upeista ajatuksista :) Vähemmän itsekeskeiset ymmärtävät, että ainoastaan teksti on merkityksellistä, ei sen kirjoittaja. Eli summa summarum, ollaan mieluummin kaikkien kavereita kuin ei kenenkään.

Olet jees kaveri, kiitos! =)

Vierailija
11/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan muita kavereita ole. Välillä jo lopetinkin palstailun, mutta palasin sitten takaisin. Huomasikohan kukaan, että olin poissa?

Samaa sarjaa kuin 'kuuluuko puun kaatumisesta ääni jos metsässä ei ole ketään?'.

Roikun täällä säännöllisen epäsäännöllisesti, yleensä melkein joka päivä. Joskus luulen huomaavani, että jotain puuttuu tai että keskustelut ovat jotenkin erilaisia kuin yleensä. Eli kyllä yksilöt saattavat vaikuttaa tämän näennäisen junnaavan puuron sisältöön niin paljon, että sen joskus huomaa.