Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko fistauksesta nauttia?

Vierailija
01.02.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tunne, kun toisen naisen käsi on kokonaan sisällä. Miehen kädestä en osaa nauttia, se on liian iso mulle.

Vierailija
2/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tunne, kun toisen naisen käsi on kokonaan sisällä. Miehen kädestä en osaa nauttia, se on liian iso mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alueita, joissa miehillä ei ole virkaa.

Vierailija
4/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alueita, joissa miehillä ei ole virkaa.

Eihän tämä ole kaikkien leikki, mutta koittakaa ei siinä mitään menetä.

Vierailija
5/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni nautti todella fistauksesta. Oon pienikätinen mies, upposi pienen lämmittelyn jälkeen helposti käsi... ja voi niitä orgasmeja :) Jos jotakuta kiinnostaa niin 28v yh-iskä tarjoaisi "auttavaa kättä" halukkaille. Ottakaa yhteyttä: peksi06 @m ymail.fi (ilman välejä!)

Vierailija
6/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi.

En olisi ikinä uskonut että minulle tulee mieleen "tarjoutua" moiseen, mutta eilen sain niin täydellisen ihanan esileikin, että niin vain kävi. Ukkoni tyydytti minut käsin - siis koko käsi mun pillussa ja kieli klitalla. Ja se orgasmi oli ison mitä koskaan olin saanut. Että kyllä näin keski-ikäisenäkin voi "oppia" uutta

40v äippä

Vierailija
7/7 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana saada kättä, kun ensin on kunnolla lämmitelty ja lauennut. Nuorempana en tohtinut, mutta kun ikää ja estottomuutta on tullut haluan venytellä lopuksi paikkojani ja mikä ihaninta antaa se miehen tehtäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan