Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun on niin vaikea herätä aamuisin?

Vierailija
01.02.2012 |

Ennen lapsia saatoin herätä ihan itsestään jo ennen kuutta viikonloppunakin ja lähdin vaikka lenkille, lasten vauva-aika oli rankka valvomisineen mutta nyt vasta tuntuukin tiukalta aamuherätykset, arkisin pitää herätä seitsemältä mikä siis on aika inhimillistä, lapset herättävät enää hyvin harvoin öisin ja nukun muutenkin yöni hyvin, silti herääminen on ihan tuskaa..tuntuu siltä kun minut revittäisiin ylös keskellä yötä. Menen nukkumaan kymmenen, yhdentoista aikaan eli nukunkin ihan riittävästi, syön terveellisesti ja käytän myös vitamiinilisiä..miksi se herääminen on muuttunut niin vaikeaksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sama juttu minullakin.

Vierailija
2/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyksi paljastui korkea verenpaine ja alkanut diabetes. Olen normaalipainoinen ollut aina, urheilullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi sellaisen lamppuherätyskellon ja se auttoi vähäsen. Mutta vain vähäsen.

Vierailija
4/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nukkua kohtuulliset yöt jo kolme vuotta. Silti väsyttää.

Kävin tällä viikolla valittamassa aiheesta työterveydessä. Sain lähetteen labraan ja kilpirauhaskokeisiin, menen sinne huomenna. Ja lisäksi luvattiin lääkäriaika, että mietitään, mistä voisi olla kyse. En meinaa jaksaa mitään. En edes siivota iltaisin. Enkä oikein viikonloppuisinkaan. Kaikki jää kesken. Masennusta ei testien perusteella kuitenkaan ole. Ja aamut on kamalia.