Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tulevaisuudessa lapsesi Idols-Ilkan luokalle?

Vierailija
14.11.2005 |

perustele.

Minä en. On turhan kohelo ja itserakas.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi iloinen ja huumorintajuinen, rento ja reipas. Kaiken lisäksi vielä uskovainen, kuin piste ii:n päälle=)

Vierailija
2/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSI PELLE! VOI LAPSIPARKOJA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla välillä ihan asiallinenkin. En tykkää Ilkan näköisistä miehistä, vaaleista lipputankomaisista laiheliineista, paitsi tää nyt meni aiheen vierestä täysin.

Vierailija
4/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttävät koko ajan hymiöitä :) kuin mitkäkin vähä-älyiset :-0!

Vierailija
5/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää millanen on opettajana joten en menisi tuomitsemaan sen takia millanen on ollut idols kisassa.

Vierailija
6/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain paha olla? Hae apua mielipahaasi:(

Vierailija
7/7 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää siinä Ilkassa se asenne, että ei viitsi harjoitella, menee miten menee. Opettaako se sitten lapsiakin siten, että ei tarvi lukea kokeisiin, menee sitten miten menee?

Onko se muuten valmistunut opettaja vai vasta opiskelija? Tolla asenteella nimittäin ihmettelen, jos saa niinkin pitkäjänteisen homman kuin yliopistotutkinnon vietyä loppuun.

Toivon totisesti ettei se voita. Siinä on levy-yhtiö pulassa sen kanssa, jollei asenne muutu. Komea ääni kumminkin. Jos viitsisi vähän treenata ja ottaisi homman vähän vakavammin, voisi olla todella hyvä. Itse en osaa laulaa lainkaan ja ottaa pattiin, kun ne joille on lahja annettu, eivät viitsi siihen panostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi