Suomipop -radiokanavasta on tullut ihan luokaton.
Aamulla; tekopyhimmät ja teennäisimmät juontajat
Päivällä; todella väsyneen kuuloinen ja novan (?) ex-juontaja.
Iltapäivällä; feministi ja sortaja
Illlalla; en edes tiedä,parempi näin.
Huoh.
Kommentit (25)
En kestä teennäisiä juontajia ja muka-asiantuntijoita. Ja sovinistiharkkia yhtään.
Jaajo oli mulkku mutta edes rehellinen sellainen. Ei yrittäny olla yhtään mitään muuta kuin kuvottava ittensä. Siitä pisteet sille ja sen takia sitä kestikin.
ja oli sellasella tekojuontajaäänellä esitettyä tylsääkin tylsempää jutustelua
keitä ovat mutta iltapäivisin/alkuillasta tosi ärsyttävä se muija. Lisäksi kanavalta tulee vain "ollaan, pahalta piilossa ollaan", se hiton ärsyttävä "Ystävänpäivä", apulannan paska uusi biisi ja Edelmannin se tyhmä biisi. Ja Kaija Koota. Vaihtaisivat nyt edes joskus soittolistaa.
Olen siirtynyt voicen aamuun. Iltapäivässä Arttu vielä menisi mutta Raakel ei missään tapauksessa. Hänen äänensäkin on jo niin kaukana radioäänestä, kuin olla ja voi ja jutut on tasoa hohhoijaa...
Niko kivelä on standuppina ok, mutta aamujuontajana huono, ei anna itsestään yhtään mitään. Ja nainen, joka siellä on, kuulostaa jotenkin ylimieliseltä. Ikävä on niin Nivalaa ja Elinaa ja Suvia, Västiä ja Mariannea:((
Jaajoa ei voi korvata, mutta tuleepa edes hyvää musiikkia SuomiPopilta. Ja tänäänkin Armin haastattelu oli mukava:)
Nyt radio taitaa olla jollain Ylen Ykkösellä... tylsää mutta ei sitä Suomipoppiakaan enää kestä kuunnella.
Aamulla saa kuunnella Petukkaa ja keskipäivässä Juha Perälää.
ensimmäistä kertaa kunnolla aamun työmatkoilla ko. kanavalle kun se junttien kuningas Jaajo sieltä viimein lähti, mutta musa on edelleen ihan yhtä kamalaa kuraa kuin aiemminkin. Eli sama p***a eri paketissa, ei kiitos.
Nivalaa kuulee nykyään YleX:ltä ma-to klo 19-22 ja ohjelma on ihan hauska verrattuna kaupallisten kanavien tarjontaan. :)
Arttu vielä menisi mutta Raakel ei missään tapauksessa. Hänen äänensäkin on jo niin kaukana radioäänestä, kuin olla ja voi ja jutut on tasoa hohhoijaa...
Ärsyttää kun Rakel jatkuvasti vetää oman lesboutensa joka aiheeseen, sillä natisevalla äänellään. (Kuuntelen tota tosi harvoin, yleensä Ileä ja Lorea, mutta ne harvat kerrat kun oon kuunnellu niin "ai missikisat? No niitähän MÄ voin arvioida KUN MÄ OON LESBO!" jne). Aikaisemmin mä tykkäsinkin Rakelista, esim. siinä Nelosen Hurtta ja stara-ohjelmassa se oli mukavan oloinen ja toki mä arvostan sitä että on mukana eläinsuojelutyössä. Ja se lesbouskin on erittäin ok mutta miksi se pitää ottaa joka toisessa juonnossa esiin?
Se väittää raukka ihan pokkana ettei ole saanut ollenkaan negatiivista palautetta, pelkkää positiivista vaan.
Keep telling that to yourself, darling.
Totuus on et mä en voi edes kuvitella sitä palautteen määrää mitä ne saa, kun kuvittelevat korvaavansa Jaajon...
Joskus n. 5 vuotta sitten kun soittolista oli vielä monipuolisempi, SuomiPOPillakin kuultiin mm. nämä kappaleet - nykyään ei KOSKAAN.
Saman kohtalon ovat kokeneet monet muutkin kipaleet kun Eput+Kaija Koo+Yö+Juice+Hurriganes+Hector soittavat noin neljää-viittä hittiään päivästä toiseen. Eihän noissa artisteissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta liika on liikaa.
Kaikkein ärsyttävintä Suomipopissa on lyhyt soittolista, muutama kymmenen Eppu / Juice / Hurriganes / Yö -klassikkoa soitetaan puhki vuodesta toiseen ja moni suomirockhelmi loistaa poissaolollaan.
Tällä hetkellä tosin suomipop soi, kun näin lauantai-iltaisin ei ole juontajia. Biisit on kyllä todella moneen kertaan kuultuja. Etenkin Hectorin kappaleet saavat sappeni kiehumaan.
kotona, tekee etätyötä. ei taida olla edes Suomessa enään ja lähettää viestiäö milloin pitää mitäkin soittaa. Kuulin huhun että olisi Intiassa "jossain" joutunut paikallisen virkavallan kanssa onkelmiin ja nyt on ilman yhteyttä tänne, siksi ei musiikki ole vaihtunut 5 vuoteen. Jaajo takas tai loppuu koko kanava!!
Aamulypsy oli parhautta, nyt koko kanava on pelkkää pskaa. Yritin pari kertaa kuunnella, viimeksi tällä viikolla. Oli 30 sekunnin jälkeen pakko vaihtaa kanavaa kun keskustelu meni näin:
Naisääni: No mut sulla oli jotain kerrottavaa meille
Miesääni (epäselvästi): Joo kato tänä aamuna kun tulin töihin ja oli vähän niskatkin kipeenä ja muutenkin silleen vähän että tota noin ja sitten tota kuulin sellasen jymyuutisen et mun ex-vaimo Marttiina on raskaana.
Naisääni: voi ihan totta. Siis niin ihanaa. Mä oon ihan kupsis kaikkiin pieniin vauvoihin. Ihan siis että ne vauvat on siis niin ihania.
Vajaa minuutti meni ja oli pakko vaihtaa kanavaa. Mutta kai totakin pskaa joku kuuntelee???
ennen oli kiva työmatkalla aamusta kuunnella Suomipoppia. Jaajo hallitsi työnsä ja pidin myös Petrasta.
Nyt kanavaa selailen aamuisin epätoivoisesti, mutta pakon edessä välillä kuuntelen.
Vaan töistä palatessa Harkki/Liekki on jotain niin kammottavaa! Omasta mielestäni eivät tule edes henkilöinä toimeen toistensa kanssa. Ja molemmat niin täynnä itseään ja surkeita juontajina. ÖÖ, ÖÖ...Yleensä yritän kestää, mutta 5 minsasn jälkeen vaihtuu kanava.YÖK!
Onko radiokanavalla todella varaa tällaiseen tason laskuun...
oon kuunnellut kokeeksi muutamia kertoja. On vaan niin pakko vaihtaa kanavaa. Mua ei pätkääkään kiinnosta toimittajien henk. koht. asiat (ainakaan kun en tiedä heistä tarkemmin). Aiheena on em. kenellä on sovittu treffit????,,,, niin mitä siitä???
Tietysti sekin vaikuttaa, miten asiat esitetään ja miten pitkään niitä puidaan.
JAAJO TUU TAKASI. ps. Pyytäisitkö sen ANNIN kaveriksesi, PLIIS :)
Radiokanava EI TODELLAKAAN TIENNYT MITÄ MENETTI KUN JAAJO LÄHTI!
joulun jälkeen kun Jaajo lähti.