Suosittele hyviä työkenkiä hoitajalle
Työskentelen sairaalan akuuttiosastolla. Tällä hetkellä käytössä viimeisiään vetelevät Eccon työkengät. Näistä en ole oikeastaan missään vaiheessa tykännyt, mutta kun aikanaan näistä yli 100€ maksoin olen sinnillä loppuun käyttänyt :)
Olen miettinyt Crocseja..
Kommentit (32)
Mulla on Green Comfortin sandaalit.
Älyttömän mukavat jalassa. Hyvin jaksaa 12 tuntisenkin työpäivän ilman, että jalat on ihan tohjona. Noissa on sellainen pehmeä sisäpohja, joka "hieroo" jalkapohjaa ja aktivoi lihaksia, jolloin jalat jaksaa paremmin.
Voin suositella ja ostan itse samalta merkiltä uudet, kun entiset menee huonoiksi. Nuo ekat on nyt vuoden vanhat ja ihan kuin uudet.
Nuo sandaalit oli niin hyvän tuntuiset, että ostin saman merkin kengät myös siviilikäyttöön ja nekin on noin vuoden vanhat. Käytän niitä keväästä syksyyn aina, jos tiedän, että pitää kävellä paljon. Huippumukavat ja edelleen ihan uudennäköiset eli uskoisin noiden kestävän useamman vuoden.
Ei ainakaan maagisia, niiden laatu on laskenut huomattavasti vuosien varrella. Eivät ainakaan hoitotyössä kestäneet edes vuotta, ei itsellä eikä työkaverilla.
Tosi nätit kengät ja mukavat jalassa (leveä lesti), mutta pohjien liimaus niin huono, että lähti irvistään muutaman kuukauden käytön jälkeen ja ennenkuin vuosi oli täynnä, molemmat pohjat lähti kokonaan irti. Kyllä ärsytti!
Maahinen kirjoitti:
Ei ainakaan maagisia, niiden laatu on laskenut huomattavasti vuosien varrella. Eivät ainakaan hoitotyössä kestäneet edes vuotta, ei itsellä eikä työkaverilla.
Tosi nätit kengät ja mukavat jalassa (leveä lesti), mutta pohjien liimaus niin huono, että lähti irvistään muutaman kuukauden käytön jälkeen ja ennenkuin vuosi oli täynnä, molemmat pohjat lähti kokonaan irti. Kyllä ärsytti!
*Maahisia, autocorrect oli nopeampi kun sormet
Mulla on skechersit memory foamilla, ennen oli jalat kipeät joka työvuoron jälkeen mutta ei enää. Ainoa miinus on hinta, kengät kestää vuoden joten 100-130€ kirpaisee joka kerta.
Skechersin memory foam -lenkkarit. 25 vuotta sairaanhoitajana, useita kenkiä käyttäneenä nämä ovat ylivoimaisesti parhaat jalkineet.
Suositelkaa hyviä työkenkiä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on skechersit memory foamilla, ennen oli jalat kipeät joka työvuoron jälkeen mutta ei enää. Ainoa miinus on hinta, kengät kestää vuoden joten 100-130€ kirpaisee joka kerta.
Sievin työkenkiä käytin seitsemän vuotta.
Keinukengät, MBT-kengät minulle olleet parhaat. Niissä jalat ei väsy
Keinulenkkarit tai keinusandaalit, - ehdottomasti.
Niken juoksulenkkarit, parempilaatuiset. Hyvä vaimennus 8h juoksuun, voi pestä koneessa (vaikkei saisi niin hyvin ovat kestäneet).
Ei halpoja lenkkareita, osta lestillesi ja nilkan asennolle sopiva merkki.
Nykyöän käytän vain Crocseja. Ei mulla jalka hikoa enkä kompastele, sen sijaan jalat viihtyvät, kengät on helppo välillä riisua esim leikkaussalissa istuessa (ilman käsiä). Pysyvät hyvin ilman kantaremmejä. EI normaali jalka tarvii mitään nilkan erityistä tukea.