Kaunis äiti + komea isä = ruma lapsi
No tasan ei käy... Lapsi on tietysti aivan kuin isänsä (joka ihan komea mies on, joskin harvatukkainen). Miehekkäät piirteet tekevät kuitenkin harvoin kauniita naisesta:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012020115152030_vi.shtml
Olisi kauheaa olla selvästi äitiään rumempi. Vai mitä mieltä olette?
Kommentit (36)
Kauniit silmät, vaikka jykevät kasvot.
Mä en ole koskaan pitänyt Demi Moorea kauniina. Minusta taasen Rumer on kaunis.
Kysymykseesi vastaus: En ole mitään mieltä. Eikä kyllä kukaan mukaan teini-iän ohittanut täysijärkinen aikuinen.
Vähän aiheeseen liittyen, olen mietiskellyt miksi ihmeessä Californication- sarjassa on päähenkilön tytärtä valittu näyttelemään niin ruma lapsi??? (sarjassa siis isä on komea ja äiti kaunis) :D
Olis kyllä kauheeta tosielämässä...
Ihan ok äiti varsinkin vartaloltaan. Isä=komea, äiti=kaunis, no kauneus/komeus on katsojan silmissä. Ei mun mielestä Willis komea ole, eikä Demikään mikän erityinen kasvoiltaan.
Rumer ihan jees. Tavallinen perhe. Voisi olla vaikka Suomen Somerolta:). Taviskamaa, paitsi kuuluistat geenit... Ja Hollywoodissa ollaan.
Demi oli nuorena aika pyöreäkasvoinen, mutta siitä piirteestä on vain etua kasvojen vanhentuessa.
Minusta kumpikaan Demi tai Bruce eivät ole mitään klassisella tavalla kauniita tai komeita, Brucenkin kohdalla kyse on lähinnä jostain muunlaisesta charmista. Ihan vetävä mies kyllä, mutta onko näillä kahdella jotain piirteitä, jotka tekisivät jälkikasvusta kuvankauniita? No enpä nyt tiedä. Ainakin se vaatisi hyvää sattumaa.
Jos sen sijaan kummallakin vanhemmalla on vain hyvännäköisiä piirteitä, kuten kauniit silmät, sopusuhtaiset kasvojen mittasuhteet, kaunis luusto, kaunis suu jne. voi olettaa, että lapsetkin ovat kaikkea sitä.
Minusta kumpikaan Demi tai Bruce eivät ole mitään klassisella tavalla kauniita tai komeita, Brucenkin kohdalla kyse on lähinnä jostain muunlaisesta charmista. Ihan vetävä mies kyllä, mutta onko näillä kahdella jotain piirteitä, jotka tekisivät jälkikasvusta kuvankauniita? No enpä nyt tiedä. Ainakin se vaatisi hyvää sattumaa. Jos sen sijaan kummallakin vanhemmalla on vain hyvännäköisiä piirteitä, kuten kauniit silmät, sopusuhtaiset kasvojen mittasuhteet, kaunis luusto, kaunis suu jne. voi olettaa, että lapsetkin ovat kaikkea sitä.
Rumer ei ole missään nimessä kaunis.
Äidillä 'täydelliset' piirteet, suuret silmät, muhkeat huulet, suorat hampaat, pieni nenä, hyvä kallonrakenne, pitkä. Isänikin komea, paksutukkainen mies. Meitä lapsia on 6, joista yksi on todella nätti - isän näköinen tyttö tosin. Muut meistä lapsista omaa suorastaan rumia piirteitä. Miten ne vanhempien huonot piirteet onkin noin monta kertaa yhdistynyt! :(
Eli sattuman kauppaa sanon minä, mutta kauniit vanhemmat eivät suoraan tuota kauniita jälkeläisiä, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2012 klo 23:19"]
Ei varmaan ole ollut helppoa tuolla tytöllä, vaikka Hollywoodissa elääkin.
[/quote]
Kaikki kolme heidän tyttäristään ovat rumia.
Demi on kaunotar, Bruce komea mies ja heidän jälkeläisensä ovat hmm.. ei ole sanaa. Kohtalo leikkii.
Niin no, eipä se kauneus ole Demille juuri onnea tuonut saati sitten selkärankaa. Jos elää vanhemmaksi, niin maailma jatkaa romahtamistaan ulkonäön rapistuessa.
Me rumemmat rakennetaan elämämme muun varaan kuin ulkonäön ja rumana naisena tässä maailmassa kasvattaa parhaimmillaan sellaisen itsetunnon ja selkärangan, jota ei ihan heti muserreta. Eiköhän näistäkin kahdesta Rumer ole se, joka elämästä lopulta saa enemmän onnea irti.
Kertokaapa yksi kuuluisa kaunotar, jonka elämä on onnellista ja tasapainoista...
Mä olen joskus miettinyt myös tuota Willisin perhettä, että ei ole häävin näköstä jälkikasvua. Nuorin tyttö, Tallulah, on eniten ok naamastaan, nämä kaksi vanhempaa on jotenkin epätodellisen näköisiä.
Bruce on minusta tosi hyvännäköinen mies, ja Demikin ihan ok, vaikken ole häntä minään kaunottarena pitänyt. Aika kirveellä veistetyt kasvot, mutta kokonaisuutena kyllä ihan nätti.
Aikaa kestävät kasvot Demillä? Tuo naama on minusta enää pelkkää nahkaa ja muovia leikkelyjen jälkeen!
Googlettakaapa Gwyneth Paltrown ja Chris Martinin tytär Apple Martin. Siinä vasta pahan näköinen kakara.
Niin, aina ei mene elämässä nallekarkit tasan.
Artikkelin perusteella nätti naama ei ole tehnyt Demiä erityisen onnelliseksi, on päihderiippuvainen ja ilmeisen onneton. Tytär vaikuttaa henkisesti paljon tasapainoisemmalta, patistelee äitiään hoitoon. Mieluummin olisin itsekin terve ja henkisesti kunnossa kuin kaunis.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/19/article-2103507-11B2ABA100000…