Kaunis äiti + komea isä = ruma lapsi
No tasan ei käy... Lapsi on tietysti aivan kuin isänsä (joka ihan komea mies on, joskin harvatukkainen). Miehekkäät piirteet tekevät kuitenkin harvoin kauniita naisesta:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012020115152030_vi.shtml
Olisi kauheaa olla selvästi äitiään rumempi. Vai mitä mieltä olette?
Kommentit (36)
Bruce ei ole mikään klassisen komea, vaan pikemminkin charmikas mies. Demin naama taas on lukuisten kauneusleikkausten lopputulos. Että ehkä tytöt alkavat muistuttaa nykyistä Demiä, jos innostuvat korjauttamaan naamaansa samaa tahtia.
minun äitini on klassinen kaunotar ihan luonnollisesti, yli 170 cm yli 66 vuotiaana kääntää päitä ja omaa kauniin hoikan tiimalasivartalon. todella sopusuhtainen ja kaunis nainen. minä jo 180 senttisenä olen oikea amatsooni ja isot jalat ja epäsuhtainen vartalo, liian isot tissit vaikka kapea uuma, pitkä kaula ja siro pää ja suuret kädet..no hyvin menee silti.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 14:03"]
Mä olen joskus miettinyt myös tuota Willisin perhettä, että ei ole häävin näköstä jälkikasvua. Nuorin tyttö, Tallulah, on eniten ok naamastaan, nämä kaksi vanhempaa on jotenkin epätodellisen näköisiä.
Bruce on minusta tosi hyvännäköinen mies, ja Demikin ihan ok, vaikken ole häntä minään kaunottarena pitänyt. Aika kirveellä veistetyt kasvot, mutta kokonaisuutena kyllä ihan nätti.
[/quote]
Oikeastiko joku miettii tällaisia? :D Menisit vaikka kirjastoon, jos ei muuta tekemistä ole...
Kaverini on hyvin kaunis ja miehensä oikein sydäntenmurskaaja. Heillä on kaksi poikaa ja tytär. Toinen pojista on jumalaisen kaunis tummanruskeine silmineen ja kiharaisine, lähes mustine hiuksineen. Toinen poika ja tytär ovat aivan mitäänsanomattomia. Tyttärelläkin on tummat hiukset ja ruskeat silmät, mutta jotenkin hän on tosi valju, lisäksi lihava. Lapset ovat siis jo aikuisia. Tuo komea poika oli uskomattoman kaunis jo lapsena, oikea kerubi.
Rumerin kasvonpiirteille vain sopisi paremmin pitkät hiukset.
Ruma äiti+komea isä (suuret silmät, runsas tukka ja korkeat poskipäät) ja mahis kauniiseen tyttäreen täydellinen.
No tasan ei käy... Lapsi on tietysti aivan kuin isänsä (joka ihan komea mies on, joskin harvatukkainen). Miehekkäät piirteet tekevät kuitenkin harvoin kauniita naisesta: <a href="http://www.iltalehti.fi/viihde/2012020115152030_vi.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/viihde/2012020115152030_vi.shtml">http://www.iltalehti.fi/viihde/2012020115152030_vi.shtml</a> Olisi kauheaa olla selvästi äitiään rumempi. Vai mitä mieltä olette?
Ei se niin kauheaa ole. Minulla on äiti kilpaillut missikisoissakin 1960-luvulla, ja isä myös varsinkin nuorena todella huomattavan komea, mutta itse olen hieman läski, lyhyt harmaavarpunen. Lapsena joskus harmitti kun ihmiset kommentoivat sitä kuinka veljeni on kaunis kuin nukke ja jotkut jopa tahdittomasti suoraan että miten noin kauniille vanhemmille on syntynyt noin ruma lapsi. Minulla kun oli keltaiset hiukset, punainen naama ja tihrusilmät, kun veli oli tumma, ruskeasilmäinen ja posliini-ihoinen kuten vanhempanikin.
Kai sitä ainakin alle kaksikymppisenä olisi mieluummin kaunis ollut kuin ruma, mutta ei se siinä minusta erityisesti haitannut että olin rumempi kuin äitini. Enemmänkin se että olin rumempi kuin kaverini. Vanhemmiten yhä vähemmän ollut väliä sillä miltä näytän, näinkin on puoliso löytynyt.
Tiesin, kenestä julkkiksesta on kyse, ennen linkin avaamista.
Tuo on Rusta tosi huono kuva, ei hän minusta ole erityisen ruma, mutta kylläkin isänsä näköinen ja varmaan monen mielestä ihan rumakin joo..
ajattelin ensin että huono kuvakulma mutta googlen kuvahakuun rumer willis
joo ei oo kaunis ei
Kauniit silmät, vaikka jykevät kasvot.
Ei varmaan ole ollut helppoa tuolla tytöllä, vaikka Hollywoodissa elääkin.
Ja vaikka hänen isänsä onkin todella komea ja ihana mies, niin naisella vastaava ulkonäkö ei todellakaan toimi. Valitettavasti.
Tuo on Rusta tosi huono kuva, ei hän minusta ole erityisen ruma, mutta kylläkin isänsä näköinen ja varmaan monen mielestä ihan rumakin joo..
tosielämässä ei äiti eikä isäkään ole mitenkään erityisen kaunis/komea mutta ilmeisesti piirteemme sopivat hyvin yhteen koska lapsemme ovat kauniita (muidenkin kuin vain meidän vanhempien mielestä :))
koska on perinyt isältään ne "kaunistavat" piirteet jotka minulta puuttuvat, mm. hyvä iho, isommat silmät ja pidemmät ripset. Olen aina pitänyt miestäni todella kivan näköisenä, myös näin vanhempana. Ehkä nainen pitää sellaisesta miehestä jolla on yhteisille jälkeläisille geneettisesti sopivia piirteitä? Joku suurisilmäinen voisikin tykätä pienempisilmäisestä miehestä? :) Mutta sattumankauppaahan se lopulta kai on, kummalta tulee mitäkin ominaisuuksia..
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 15:26"]
Googlettakaapa Gwyneth Paltrown ja Chris Martinin tytär Apple Martin. Siinä vasta pahan näköinen kakara.
[/quote]
no ei ole mikään erityisen ruma tuo Apple. Erikoiset kasvot, saattaa velä kasvaa todella kauniiksi aikuiseksi. Moni huippumalli on näyttänyt lapsena hyvin samanlaiselta kuin Apple, esim. Gemma Ward ei todellakaan ollut mikään kaunis muksu.