Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vanhemmat tekevä pienelle lapselle näin? (Ei herkimmille)

Vierailija
01.02.2012 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui Englannissa.Tarhassa toinen vanhempi lapsi mukiloi tämän kyseisen lapsen,sai paljon uutisointia.

Vierailija
22/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi näytti pALJON pahemmalta, kun naamassa oli paha märkärupi, joka meni silmään, silmä turposi kiinni palloksi. Tästä syystä raukka vielä näki huonosti ja kaatui lastenhuoneen matolle naama edellä, ja huulikin turposi. Näytti erittäin pahasti piestylle. Silti jouduimme yhtenä päivänä käymään kaupassa hänen kanssaan. Voin todella kuvitella kuin mammat on ollut kauhuissaan.

Aina ei voi totuutta tietää. Älä IKINÄ oleta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole serkku kuvassa.. Vaan otin esimerkiksi serkkuni perheen, lapsiin kohdistuvasta väkivallasta, jota itse olen todistanut ja nähnyt!

Edelleenkin tuo lapsi kuvassa on hakattu. ap.

Vierailija
24/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte kiillottaa sitä omaa kruunuanne rakot käsissä

Vierailija
25/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin jotain tosi kauheeta kuvaa, mutta eihän tuo nyt oel edes vielä pahan näköinen. Jos jäljet ovat aikuisen tahallaan tekemiä niin sairastahan se toki on mutta kaatumisestakin voi tulla pahemmat jäljet kasvoihin. Kun isku osuu sopivasti vaikkapa pulkkamäessä niin huonolla tuurilla on molemmat silmät mustana ja turvonneina umpeen.

Aika monesti ne vaikeimmat pahoinpitelyn seuraukset eivät edes näy ulospäin. Ja ne jotka vahingoittavat lasta toistuvasti, tajuavat kyllä tehdä sen niin että kasvoissa ei näy mitään.

Vierailija
26/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin jotain tosi kauheeta kuvaa, mutta eihän tuo nyt oel edes vielä pahan näköinen. Jos jäljet ovat aikuisen tahallaan tekemiä niin sairastahan se toki on mutta kaatumisestakin voi tulla pahemmat jäljet kasvoihin. Kun isku osuu sopivasti vaikkapa pulkkamäessä niin huonolla tuurilla on molemmat silmät mustana ja turvonneina umpeen.

Aika monesti ne vaikeimmat pahoinpitelyn seuraukset eivät edes näy ulospäin. Ja ne jotka vahingoittavat lasta toistuvasti, tajuavat kyllä tehdä sen niin että kasvoissa ei näy mitään.

T. Se joku aiemmin vastannut

Vierailija
27/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
28/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovaan ääneen! Mun serkulla oli vauvana mustelmia mahassa ja jaloissa, äitinsä kehitteli ihan ihmeellisiä selityksiä, kuten sinä nyt ; ( Muka klaatunut tuolista tai saanut kuumaa vettä päälleen..

Paskanmarjat, äitinsä läpsi ja nipisteli lapsiaan, kun vaihtoi vaippaa.. Pakkoistutti potallakin vaikka 2 tuntia!

ap.

Ei se ole selitys vaan totuus. Ja ilmeisesti lääkäri uskoi kun ei ls-ilmoa tehnyt....totta kai jäljistä nyt näkee onko kaatuminen vai pahoinpitely, kokenut lääkäri ainakin. Vai meinaatko että huviksen vedin muksua asfaltissa saadakseni ns. asfaltti-ihottumaa otsaan?

Mitä urpoja täällä on taas liikkeellä....

Vierailija
29/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti mukana olla tapaturmiakin, mutta sillätavoin voidaan lapsia suojella ja heidän elämänsä turvata..

Minä teen aina välittömästi ilmoituksen, jos piiruakaan epäilen lapsen kotioloja, mustelmia tai muuta.

ap.

Vierailija
30/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen voi jo tulla kun vaikka toinen lapsi heittää ämpärillä.

äköstä.

Vierailija
31/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aikuiselle temppu eikä mikään. Sairas vanhempi voi niin tehdä, ei terve! ap.

Vierailija
32/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon totisesti, että niin ei ole.

Ja jos on, ja sinä sen teidät, SINUN VELVOLLISUUTESI on tehdä lastensuojeluilmoitus NYT, eikä levitellä kuvaa täällä!!!!

Vierailija
33/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Somaliaan jossa pikkutyttöjen alapää leikellään veitsellä, siis usein ilman puudutusta.;(

Vierailija
34/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
35/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aikuiselle temppu eikä mikään. Sairas vanhempi voi niin tehdä, ei terve! ap.

Ei hyvää päivää mikä tampio.

Vierailija
36/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyseinen kuva on brittilapsesta, jonka päiväkotikaveri oli mukiloinut tuohon kuntoon. Lehdessä oli aiheesta juttua jokin aika sitten. Vanhemmat koittavat saada tuota lyöjää pois päiväkodista.

Ei siis ole vanhempiensa pahoinpitelemä. Vaikka eihän se tehtyä paremmaksi muuta.

Ei ole serkku kuvassa.. Vaan otin esimerkiksi serkkuni perheen, lapsiin kohdistuvasta väkivallasta, jota itse olen todistanut ja nähnyt!

Vierailija
37/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011122214991306_ul.shtml

Ja tässä alkuperäinen juttu kuvan kanssa:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4013586/Three-year-old-Katie-…

Ei siis liity millään tavalla perheväkivaltaan.

niin kyseinen kuva on brittilapsesta, jonka päiväkotikaveri oli mukiloinut tuohon kuntoon. Lehdessä oli aiheesta juttua jokin aika sitten. Vanhemmat koittavat saada tuota lyöjää pois päiväkodista.

Ei siis ole vanhempiensa pahoinpitelemä. Vaikka eihän se tehtyä paremmaksi muuta.

Vierailija
38/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää mikä tampio.

Eli nyt siis jokainen mustelma ja ruhje ovat vanhemman aiheuttamia?

Ap, koeta ymmärtää, että lapset telovat itseään, sitä ei voi välttää muuta kuin pitämällä ipanat pehmustetussa huoneessa.

Suosittelisin kyllä terapiaa ap:lle, että pääsee purkamaan traumojaan, ettei lastensuojelu ruuhkannu enempää joka mustelmasta tehdystä ilmosta. Se vie resursseja oikeilta pahoinpitelyiltä. Ei tarvitse olla vainoharhainen.

Vierailija
39/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4013586/Three-year-old-Katie-…

sitä tiedän, että kopsasin sen sivustolta, joka käsittelee perheväkivaltaa. ap.

Vierailija
40/56 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kirjoittikin, että kyseessä kaverien pahoinpitelemä lapsi, mutta tuollaista jälkeä voi todellakin syntyä ilman pahoinpitelyäkin.

Itse näytin joskus muksuna useammankin kerran pahemmalta. Kerran liukastuin pulkkamäessä ylöskiivetessäni ja kaaduin jäärinteeseen naamalleni. Toisen kerran laskin (sama kirottu rinne) pulkalla päin metallikaidetta. Kyllähän nyt lapset hyvänen aika telovat itseään.