ootteko ollu apen kanssa sillai?
Mies on työmatkoilla ja minä kotona. Olemme ajutuneet apen kanssa seksisuhteeseen. Olen aivan kuumana häneen. Hänessä on seksiä, vahvuutta, rakkautta kaikkea ja hän todella osaa tyydyttää. Emme käyttäneet ehkäisyä yöllä :). Haluaisin synnyttää apelle pojan.
Kommentit (8)
anna mennä vaan. kun kerta vahinko on jo käynyt.
varmaan sama että naitko appiukkoa 1 vai 10 kertaa, miehes antaa varmasti potkut persuuksille heti jos jäät kiinni.
ELI:ÄLÄ JÄÄ KIINNI
paljo teillä on ikä eroa? mulla on itseäni 19 vuotta vanhempi salarakas ja en meinaa malttaa odottaa että pääse hänen kanssaan sänkyyn.
Voisinpa minäkin pokata jonkun mutta kaikki omat ja mieheni sukulaisukot ovat niin vanhoja ettei niillä taida enää seisoa.
itse en voisi kuvitella olevani jokun sukulaisen kanssa
mutta parempi olla vannomatta :)
Paras vierashoito, mitä kuvitella saattaa. Nyt voit naida appiukkos kanssa vapaasti, sillä jos tulet sille raskaaksi, niin geeniperimähän on miehesi.
Asuuko appiukkos teidän kanssa samassa kiinteistössä vai miten olette järjestäneet tuon puolen miehen työmatkan ajaksi?
Tiedän kuitenkin yhden naisen joka nai poikaystävänsä isän kanssa. "Koomisinta" tossa oli se että poika itse makasi samassa sängyssä sammuneena ja pojan äiti sohvalla sammuneena.
Onko anoppi kuvioissa?