Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitutus ja ahdistus nostaa taas päätään, mä en pääse tästä koskaan eroon =(

Vierailija
01.02.2012 |

Kaikki asiat niin päin persettä ja syvämmälle vaan mennään, mies ei tee asioidensa hoitamisen eteen yhtään mitään ja mulla tarpeeks murheita siinä että saan kaiken pysymään kasassa =(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en jaksa tätä kauaa, miehelle ei saa mainita sen hoitamattomista asioista, lyhyesti sanottuna sillä on kaatunu firma ja ei ole tehnyt mitään sen asian eteen että sopis miten makselee velkoja yms... velkaa sillä varmaan 100000€ ja kohta vuoden antanu asioiden vaan roikkua, ulosotto tietty niitä perii mutta...

Mä en kestä enää, kohta varmaan taas itellä hermot ja fysiikka pettää ja joudun saikulle aj siihen mulla ei ole varaa =(

Vierailija
2/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse kantaa miehesi taakkoja. Järjestä oma elämäsi mahdollisimman hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun yksin maksamaan kaiken kun miehen palkka menee velkoihin, jos se hoitaisi asiat voisi päästä velkajärjestelyyn eikä ne velat enää kasvaisi, nyt kun antaa niiden vaan olla niin joudutaan elämään ainoastaan mun palkalla ja meillä on iso talolaina, taloa ollaan koitettua myydä mutta ei mene kaupaksi =(

Niin ja mun palkkani riittää pelkästään asunto ja autolainaan (onneksi autolainaa ei ole kuin enää tämä vuosi jäljellä).

PErintätoimistosta pukkaa kirjettä koko ajan...

ap

Vierailija
4/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitä sanotaankin että raha ei tuo onnea, mutta jos on korviaan myöten veloissa ja kaikki keinot on jo kokeiltu siitä selviytyä ja koko ajan maksetaan minkä pystytään mutta kun ruokaa ja vaatteitakin pitäisi jollain saada hankittua ja autoon bensaa, niin tässä tilanteessa raha toisi onnen.

Sen jälkeen ei olisi mitään huolia, stressi häviäisi ja ei olisi kokoajan niin kiukkuinen ja ahdistunut ja väsynyt tähän elämään. =(

ap

Vierailija
5/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri, juuri kävin taas läpi perintätoimistojen kirjeitä.. ei meinaa mielenterveys pysyä kasassa. itkettää vaabn