Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen oikeus juoda

Vierailija
01.02.2012 |

Pyysin lauantaina miestä olemaan selvinpäin ja riitahan siitä taas tuli.Sanoi lopulta ettei aio tulla kotiin(kaljanhaku reissultaan)koska olen niin ärsyttävä,ja kuulemma ärsytän häntä tahallani pyynnöilläni.Syyksi ryyppäämiselle sanoo,että koska käy töissä niin pitäähän sitä rentoutua.Itse olen työtön enkä siis ymmärrä miestä.

Lähdin sitten ystävälleni yöksi kun ei sitä äijää kuulunut kotiin.Nyt mies valittaa kuinka minä teen mitä haluan,kun kehtasin kotoa poistua.Ja että ärsytän häntä tarkoituksella että pääsisin viettämään iltaa ystävälleni.

Käsittääkseni mies oli tässä se joka teki mitä halusi.Ei ole mielestäni iso pyyntö olla selvinpäin edes yhtä lauantaita,vai olenko ihan nipottaja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun miehesi selittää sen, että hänellä on erilaiset oikeudet ja velvollisuudet kuin sinulla?

Miksi mies saa mennä miten tahtoo, mutta sinä et saa "mennä poikien kanssa kaljalle" niin kuin mieskin tekee?

Et sinä saa sen miehen päähän taottua yhtään mitään. Kiusaat vain teitä molempia pelkällä yritykselläkin.

Sinä saat haluta mitä vaan, mutta jos mies haluaa juoda niin se sitten juo ja sillä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme