Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se synnytys käyntiin perkele! Auttakee...

Vierailija
31.01.2012 |

...ja kertokaa mitä tehdä jotta homma saataisiin käyntiin. Lupaan toteuttaa ensimmäiset 10 ehdotusta joissa on järkeä...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä jo kaksi viikkoa hieroskellut nännejä, saunonut päivittäin, harrastanut seksiä, pyörinyt saunasta lumihangessa, kokeillut akupistepainantaa( netistä löytyy ohjeet synnytyksen käynistämistä varten), tehnyt lumitöitä, pessyt sauann lattialla mattoja, juonut vadelmanlehti teetä jne.. Ja tämä on jo viides raskaus... Mitään tulosta ei ole tullut nyt, eikä kyllä aiemmillakaan kerroilla:(

Mitähän vielä voisi kokeilla? Ideoita. Käynistysajan sain perjantaille (rv tasan 42 silloin), mutta haluaisin kerrankin kokea synnytyksen niin, että käynistyy ilman lääkärin apuja. Ikävää se, ettei yhtään ainoata supistusta ole mistään edellämainituista tullut:( Ei edes mitään tuntemuksia siitä, että olisi tulossa ulos tuo vauveli.

Vierailija
22/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeily, haravoiminen ( no nyt vähän hankalaa, toki voihan luntakin haravoida :D )... RENTOUTUMINEN!

Jos kotona mahd. mennä lämpöseen kylpyyn rentoutumaan.. hierontaa..

No itse esikoista odottaessa sain käynnistymään kun pakkasin kamat ja olin lähdössä viikonlopuksi mökille :D rv 41.. Meni hermot kun ei mitään tapahtunut, no onneks en ehtinyt autolle asti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haravoinut 4 h per pv, kontillani kerännyt lehtiä pihassa, käynyt lenkillä, juossut ,harrastanut seksiä , pitänyt sen jälkeen jalkoja ylhäällä, käynyt joka pv saunassa, syönyt tulista ruokaa , hieronut jalkoja ja nännejä, supistukset tulee ja menee , nyt rv 40+6

Vierailija
24/24 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin lepo ja rentoutus ja se, että unohdat koko jutun. Kokemuksella voin sanoa kokeilleeni ihan kaikkea kyykkyjumpasta nännihierontaan. Nännihieronta sai supistukset aikaiseksi, mutta nekin loppuivat eivätkä olleet aiheuttaneet mitään avautumista. Toki voit sitä kokeilla, mutta kaikki muu on turhaa. Yritin viikkoja ja kun lopulta sain käynnistysajan, pakkasen edellispäivänä tavarat, en yrittänyt enää yhtään käynnistellä, niin johan lähti synnytys käyntiin edellisenä yönä ennen käynnistystä.

Sauna, kasvohoidot, rentoutushoidot....siinä

Yksi muuten oikeasti toimiva on, mutta se kyllä sitten maksaa. En muista kuka tekee, mutta on olemassa jotain akupistehierojia tai mitä lie mahtoivat olla. Osaavat painella tietyistä paikoista jalkapohjista ja suurimmalla osalla synnytys saadaan näin käyntiin, jos viikkoja on tarpeeksi. Ei tehdä alle 38 viikkoisille. Harmi, kun en nyt tarkkaan muista nimeä, mutta yritä googlettaa akupunktiopisteet ja synnytyksen käynnistäminen.