Olen kotona lasten kanssa ja tienaan 2000€ kk
Kommentit (40)
Miten kehtaat täällä mainostaa. Etkö tiedä, että sinunkaltaisesi ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, kyllä pian jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen on mentävä töihin että voimme kustantaa sinunkaltaisesi syrjääntyneen ja työstä vieraantuneen ihmisen. Ja teitä on paljon.
Kirjoitin, jotta en tee töitä.
Ja en elä kenenkään elareilla kuten jo todettu.
Kauhea katkeruus toisen ihmisen ilosta :)
ap
En kerro vaikka kuinka anelette. Hajotkaa köyhät!
ap
En kerro vaikka kuinka anelette. Hajotkaa köyhät! ap
ap :) the real one
Onko tää psykoosi uusi muotisana narsismin ja bibon jälkeen?
No mikäs siinä on huoratessa, kun lapset on päiväunilla, koulussa tai eskarissa :D:D
Onko tää psykoosi uusi muotisana narsismin ja bibon jälkeen?
ja kyllä minä ainakin ollessani tosi sairas kirjoittelin nettiin ja kävin jopa töissä.
Minulla on muuten myös bipo, joten en nyt tiedä onko tää niin muodikasta.
Vaikka olisin saanut 5000 euroa/kk ollessani tosi sairas, se ei olisi merkinnyt mitään.
...mä tienaan ihan kotitöitä tekemällä vuodessa 32 000 euroa. Teen siis ihan omassa kodissa ja mies käy ulkopuolella töissä. Mulle palkkaa ei maksa mies.
Rehellisyyden nimissä on todettava että mieskin kyllä osallistuu mun töihin, en siis yksin tee kaikkea. Mutta mä saan sen tilinauhan, siis omani - mies saa titenkin oman tilinauhansa omalta työnantajaltaan.
Ai, mitäkö teen? Mä oon perhehoitaja.
En kerro vaikka kuinka anelette. Hajotkaa köyhät!ap
No kyllä hajottaakin, että saat 200 kuussa siitä, että hoidat siellä toukkiasi etkä tee töitä. Minä kun joudun tekeen elääkseni töitä sen ohella, että opiskelen lääkäriksi. Kun ei opintotuki riitä. Ja kun valmistun, tehtävänäni on pitää sinusta huolta, jotta kaltaisesti työnvieroksuja jaksaa kaitsea kakaroita kotona.
Joo, hajottaa. Noh, joku päivä tienaan onneksi enemmän kuin 2000e/kk.
muutama lapsi, yh, vuokra-asunto, kotiäiti yhtälö jolloin tulot koostuu:
-asumistuki
-lapsilisät
-elatusTUET
-joko toimeentulotuki tai työmarkkinatuki
Ei 2000€/kk kyllä paljon ole kun siitä ottaa vuokran, sähkön, ruoan+ muun elämisen! Jos tuo 2000€/kk on sinulle omaa taskurahaa esim. mieheltäsi niin wau! Mutta jos tosiaan elätät tuolla perhettä niin ei käy kateeksi!
sillä eihän bloggaaminen mitään työtä ole.
ap
En kerro vaikka kuinka anelette. Hajotkaa köyhät! ap
No kyllä hajottaakin, että saat 200 kuussa siitä, että hoidat siellä toukkiasi etkä tee töitä. Minä kun joudun tekeen elääkseni töitä sen ohella, että opiskelen lääkäriksi. Kun ei opintotuki riitä. Ja kun valmistun, tehtävänäni on pitää sinusta huolta, jotta kaltaisesti työnvieroksuja jaksaa kaitsea kakaroita kotona. Joo, hajottaa. Noh, joku päivä tienaan onneksi enemmän kuin 2000e/kk.
Eikö tienaaminen suomenkielessä tarkoita että raha on TIENATTU, ts. sen eteen on tehty jotain..eli ei voi tienata tekemättä töitä.
ilman lisiä 1600€ ja maksan yksin asuntovelan ja vaatetan ja syötän kolme ihmistä...
ilman lisiä 1600€ ja maksan yksin asuntovelan ja vaatetan ja syötän kolme ihmistä...
Tai niin no, vuokratuloja 600€ netto jos laitetaan vuokratulo puoliks miehen kanssa. Mut se menee lainanlyhennykseen.