Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni haluaisi, että tekisin lapsen hänen miehensä kanssa

Vierailija
31.01.2012 |

Siskoni on ollut miehensä kanssa naimisissa kymmenisen vuotta, ovat päälle kolmekymppisiä kuten minäkin. Olemme siskoni kanssa läheisiä, ja vuosien varrella miehestäkin on tullut ystäväni. Olen aina tuntenut jonkinlaista vetoa miestä kohtaan, ja välillämme on selvästi sähköä - tästä olemme molemmat joskus puhuneetkin ja mies tuntee minua kohtaan samoin. Tämä kemia on kuitenkin toissijaista, sillä on itsestään selvyys, ettei välillämme voisi koskaan tapahtua mitään. Emme kumpikaan halua, eikä tunne ole mitenkään valtava. Ehkä lyhyemmin voisi sanoa, että pidämme toisistamme.

Siskoni ja hänen miehensä ovat lapsettomia siskostani johtuen. Siskollani todettiin syöpä jo päälle parikymppisenä, eikä hän voi saada lapsia (kohtu on poistettu). He ovat keskustelleet adoptiosta, mutta se ei tunnu kummankaan mielestä heidän ratkaisultaan. Mies on siskolleni sanonut olevansa ihan sujut sen asian kanssa, että heidän elämäänsä ei omia lapsia tule - kummilapsia ja muita sitten sen tilalle. Uutena vuotena mies oli kuitenkin siskolleni tunnustanut, että haluaisi kovasti biologisen lapsen, mutta ei missään nimessä halua erota. Ja että suhde siskooni menee lapsenkaipuun yli.

Tapasin siskoni muutama päivä sitten, ja hän ehdotti, että minä tekisin lapsen hänen miehensä kanssa, ja hän sitten adoptoisi lapsen. Minusta tulisi lapsen täti. Olen aiemmin luovuttanut munasoluja, joten siskoni ajatteli, että voisin vaikka suostua. Ajatus ei kuulosta minusta mitenkään hullummalta, sillä minulla ei ole miestä enkä halua omia lapsia. Sen sijaan rakastan siskoani yli kaiken ja haluan hänen olevan onnellinen. Haluan myös miehen olevan onnellinen ja heidän molempien kokevan vanhemmaksi tulemisen.

Asiassa on kuitenkin yksi mutta. Siskoni ehdotti, että koko juttu tehtäisiin ikään kuin mieheltä salassa. Että minä yrittäisin saada miehen sänkyyni otolliseen aikaan (järjestäisimme vaikka juhlat, joissa tarjolla olisi juomaa ja otollinen tilaisuus) ja harrastaisimme seksiä. Tästä toivottavasti minä tulisin raskaaksi ja he saisivat lapsen. Näin siksi, että mies ei halua lasta muiden kuin vaimonsa kanssa. Mikään kohdunvuokraus ei siis tule kysymykseen, eikä se taida olla edes laillista tässä maassa.

Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? Olisin valmis synnyttämään siskolleni lapsen, mutta tämä vehkeily epäilyttää. Tiedän, että mies kyllä hyväksyisi lopulta tilanteen, mutta voimmeko siskoni kanssa huijata häntä tälläisellä asialla? Yritin vielä puhua siskolleni, että homma tehtäisiin avoimesti, voisimme yhdessä käydä neuvolassa jne, mutta hän ei usko miehen suostuvan, vaikka lapsen haluaakin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole niin melkoista vallankäyttöä suhteessa mieheen ja mahdolliseen syntyvään lapseen. Tuosta ei ikinä voisi kehittyä mitään hyvää.

Vierailija
22/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä panisin vaimon siskoa jos vaan saisin. Olen haaveillut siitä jo pitemmän aikaa. Vaikka ei olisi edes tarkoitus saada lasta vaan ihan panemisen ilosta. Haistelen sen pikkupöksyjä kun olen kylässä käymässä ja salaa runkkailen niihin ja ajattelen että voi kun pääsis tulemaan sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
24/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ajatus. Jos lapsen haluatte, niin tehkää ihan perinteisellä keinohedelmöityksellä. Ei lasta voi tehdä mieheltä salassa. Jos mies makaa sinun kanssa, varmasti miehelle tulee tunnontuskat (varsinkin jos tulet raskaaksi) ja varmasti siskoasi tulee kalvamaan asia, että olet maanut hänen miehen kanssa.

Vierailija
25/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Olet neljä vuotta myöhässä tuon hassun hauskan pisteytyksesi kanssa.

Vierailija
26/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ottaa huomioon jos lapsen saat ja otat syliis niin sä todennäköisesti haluat sen itse itselles. Täs käy kuule niin että viet lapsen ja miehen siskoltas, etenkin jos kummallakin tunteita toisiaan kohtaan. Mies ei myös välttämättä halua perustaa perhettä enää kusetuksella suoritettuna siskos kanssa. Eikä välttämättä sinunkaan. Yh jää jommasta kummasta ja omaa lastaan tapaa sovitusti isukki. Ei mee nää jutut käsikirjoituksien mukaan. Hormoonit raskaana tulee muuttamaan sua ihmisenä halusit tai et.

Vierailija
27/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin tohon kohtaan asti "asiassa on kuitenkin yksi mutta "