Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä VÄHINTÄÄN pitäisi kotiäitinä jaksaa päivittäin tehdä?

Vierailija
31.01.2012 |

Listaa kiitos, menen siitä mistä aita on matalin. Ja eihän minulle kotihommista makseta, vaan siitä että hoidan lapsiani kotona.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa harvemmin, jos ei näytä selvästi likaiselta.

Vierailija
62/65 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virikettä, ulkoilua tms. (ettei istuta lapsia vain videoiden ääreen). Peruskotihommat, kuten tiskit ja pyykit. Suursiivoja voi sitten tehdä yhdessäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän kodin kunnossa (mitä siihen kunakin päivänä sitten kuuluukaan), teen ruuat, hoidan lapset, käyn kaupassa. Ei siis mitään avaruustiedettä ja aikaa jää itsellekin.

Vierailija
64/65 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva lukea tätä ketjua, ihanan ahkeria kotiäitejä, oikeasti :)

Vierailija
65/65 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea kaikkia viestejä mutta IHMETTELEN MIKSI ajattelet että sulle pitää maksaa siivoamisesta?! Mä olen yh lapset 2v ja 5v (lasten isää ei ole näkynyt viimeisemmän positiivisen raskaustestin jälkeen). siivoan kodin ja hoidan lapset koska HALUAN ja nautin puhtaasta kodista ja terveellisestä ruuasta ja lasteni kanssa olemisesta.

listaa kun pyysit niin:

-imuroida kerta päivässä

-pyyhkiä pölyt joka toinen pv

-pestä lattiat kerran viikossa

-vaihtaa pyyhkeet ja lakanat joka tai joka toinen viikko

-kokata terveellistä ruokaa joka/joka toinen pv (vaikka 2 eri ruokaa/pv eli esim. teet maanantaina lohikeiton ja lasagnen joita syötte 2 pv)

-pestä pyykkiä

-siivota lasten kanssa heidän sotkuja

-ulkoilla 1-2krt/pv mielellään myös liikuntaa kuten pyöräilyä/uintia yhdessä jos isompia (vaikka 4v-5v) lapsia

-käydä kerhoissa/leikkipuistoissa

-pitää päivärytmiä yllä

Eli tavallista elämää joka vastaa hieman päiväkodin virikkeellisyyttä ja rytmiä minun mielestäni.