Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun juhlissa nähtyä..

Vierailija
20.10.2011 |

Suomalaiset naiset pukeutuvat kuin tädit juhliinkin. Meikatakaan ei osata saatika sitten hiuksia laittaa.

Ja sain juhlissa kuulla moneltakin eri ihmiseltä saman "Oletko käynyt kampaajalla? Miten olet meikannut silmäsi? Tosi kivat. Mistä olet ostanut mekkosi?"

Sitten päivitellään sitä ettei osata meikata. HARJOITELKAA!!

Juhlissa oli 15 naista joista 4 näytti naisellisilta. Loput 11 joltain muulta..

Itse lähden juhliin tälläytyneenä itsevarmana NAISENA. Mutta kyllä minultakin löytyy lenkkarit, kumisaappaat jne. kaapista mutta niitä käytetään ihan muulloin!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuttavapiirissä osataan laittautua juhliin ihan viimeisen päälle.

Havaintosi on outo, mutta sen varmaan selittää tuo wt-tausta.

Vierailija
2/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuttavapiirissä osataan laittautua juhliin ihan viimeisen päälle. Havaintosi on outo, mutta sen varmaan selittää tuo wt-tausta.

Tottahan se on, että suomalaiset ei panosta ulkonäköön ja pukeutumiseen. Jos laitatat kynnet kuntoon, niin heti ihemetellään, miten voi laittaa rahaa kynsiin...

Olen töissä asiantuntija organisaatiossa, jossa siis paljon koulutettuja naisia. Max 20 % pukeutuu hyvin ja on huoliteltuja, loput kulkee ihan missä vaatteissa sattuu ilamn meikkiä ja tukka siinä kunnossa, missä se oli aamulla sängystä noustessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuttavapiirissä osataan laittautua juhliin ihan viimeisen päälle. Havaintosi on outo, mutta sen varmaan selittää tuo wt-tausta.

Tottahan se on, että suomalaiset ei panosta ulkonäköön ja pukeutumiseen. Jos laitatat kynnet kuntoon, niin heti ihemetellään, miten voi laittaa rahaa kynsiin...

Olen töissä asiantuntija organisaatiossa, jossa siis paljon koulutettuja naisia. Max 20 % pukeutuu hyvin ja on huoliteltuja, loput kulkee ihan missä vaatteissa sattuu ilamn meikkiä ja tukka siinä kunnossa, missä se oli aamulla sängystä noustessa.

joku on kehdannut itseään meikata tai laittaa hiukset...

Vierailija
4/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että mua katsottiin kuin mitäkin kun olin tällätty. Huh, sentään!! Onneksi mies oli tyytyväinen vaimoonsa =) Ja huomasi kyllä muiden naisten vaatimattomat olemukset!! Ap

Vierailija
5/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tälläytyy aamuisin?

Vierailija
6/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniisti meikattu,upeasti pukeutunut ja hiuksetkin viimesen päälle?

en ymmärrä tollasta toisten halveksumista.

Vierailija
7/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Mutta mitä ihmettä on "laitatat kynnet kuntoon"? Millaisia teidän kynnet oikein on muuten? Mulla on kynnet aina kunnossa, vahvat ja siistit, lakkaan ne usean kerran viikossa. Välillä ranskalaisittain, välillä ihan siisti yksivärinen lakka tai huomaamaton lakka.

Se, että menisin "laitattamaan" ne "kuntoon" olisi kyllä jotain ihan hirveetä. Sellaiset korppikotkakynnet kuin sillä kiinteistöohjelman tädilläkö pitäisi olla, jotta olisi "hieno"???

Vierailija
8/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin juhlissa pari viikkoa sitten ja naisista 90 % oli pukeutunut farkkuihin ja johonkin trikooloimeen. Ei meikkiä ja tukka suoraan saunasta.

Itse en juhliin lähde farkuissa. Ne on minun vapaa-ajan vaate. Töissä saatan olla farkuissa mutta yleensä kuitenkin jossakin mekossa tmv. Juhlan pitää olla juhla ja olo sen mukainen. Mutta ihmetteleviä katseita saa aina osakseen jos pukeutuu kunnolla.

Vierailija
9/9 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Mutta mitä ihmettä on "laitatat kynnet kuntoon"? Millaisia teidän kynnet oikein on muuten? Mulla on kynnet aina kunnossa, vahvat ja siistit, lakkaan ne usean kerran viikossa. Välillä ranskalaisittain, välillä ihan siisti yksivärinen lakka tai huomaamaton lakka.

Se, että menisin "laitattamaan" ne "kuntoon" olisi kyllä jotain ihan hirveetä. Sellaiset korppikotkakynnet kuin sillä kiinteistöohjelman tädilläkö pitäisi olla, jotta olisi "hieno"???

ylipitkiä kynsiä? Olen kyllä nähnyt kauniita, laitettujakin... sulla on pienet piirit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan