Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mikaan ei mene kaupaksi HUUTOnetissa??

Vierailija
31.01.2012 |

Mulla on myynnissa useampi kohde ja vain yhdessa on muutama huuto. Onko huudossa nykyaan hiljentynyt huutaminen ja ostaminen?

Vai myynkohan vain vaaranlaisia kohteita tahan vuoden aikaan...

Mitas muuta paikkaa te suosittelisitte, ei viitsisi vain antaa pois, mutta kaappitilaa tarvittaisiin ja kipeasti!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kaikkia laatumerkkejä. Tuttavani antoi meille Burberryn vaatteita ja minä pöhkö en silloin tuntenut tätä hienoa merkkiä.

Vierailija
22/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sopiva hinta.

- Hyvät valokuvat. Kannattaa opetella kameran käyttöä, että saa tarkennuksen ja värit (valkotasapainon) kohdalleen ja vielä kuvattua myytävän kohteen niin, että sen näkee kuvasta kunnolla (esim. polkupyörästä ei saa hyvää kuvaa, jos vasemmalla kädellä yrittää pitää sitä pystyssä ja on pimeääkin).

- Tuotteen mitat. Puuttuvat aika monesti.

- Myyjän saama palautekin vaikuttaa hieman...

Joskus jonkun pikkutuotteen ostaminen kaatuu helposti hintaan nähden korkeahkoihin toimituskuluihin. No, postikuluille ei voi mitään... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästynyt koko huutikseen, koska siellä on myynnissä ylihintaisia tavaroita, joihin tulee vielä postimaksut päälle. Enkä tarvitse paketteja, joissa on yksi tai kaksi hyvää vaatetta, loput käyttökelvottomia.

Ostan mieluummin kirpputorilta, jossa näen kunnon itse- eikä tule postareita. Tai sitten ihan uutta kaupasta, juuri on ollut hyvät aletkin.

Vierailija
24/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kohteet läpi eivätkä minusta hinnat olleet pahoja jopa uusista ja uudenveroisista vaatteista. Postikulutkin ok, ilmoitukset hyviä ja selkeitä. Itse ei tullut huudettua mitään, koska eivät olleet meidän kokoa eikä tyyliä. Ainut pikku muotovirhe, joka minua kiusasi, oli otsikkojen tähdet - jäisivät sen takia muuten helposti avaamatta. Muuten havainnolliset otsikotkin.

laitan niita? ;) Joten vanhasta tottumuksesta kai!

ap

Vierailija
25/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästynyt koko huutikseen, koska siellä on myynnissä ylihintaisia tavaroita, joihin tulee vielä postimaksut päälle. Enkä tarvitse paketteja, joissa on yksi tai kaksi hyvää vaatetta, loput käyttökelvottomia.

Ostan mieluummin kirpputorilta, jossa näen kunnon itse- eikä tule postareita. Tai sitten ihan uutta kaupasta, juuri on ollut hyvät aletkin.

Ja tämä noin yleisesti, sinun vaatteesi olivat ihan hyvin hinnoiteltu. En vain enää edes viitsi katsoa huutiksesta.

Vierailija
26/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella.

Itse laitoin tunnukseni kiinni. Myin talonpoikaishuonekaluja valtakunnan halvimmilla hinnoilla, mutta ei mennyt ei.

Alkuaikoina meni kuin kuumille kiville ja ihmiset huusi kilpaa, mutta nyt on ihan hiljaista ja kuollutta. Onkohan jo käynyt niin, että ihmisiltä on rahat loppu? Onkohan ökyautojen ja ökyasuntojen ostaminen tuottanut monelle vararikon?

Vierailija
27/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotain kivoja vaatteita jotka voisin halutakin, mutta en osta paketteja juuri siksi kun mukana on noita mitä en halua meille.

Vierailija
28/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pitää ihan naurettavan korkeeta hintaa käytetylle tavaralle/vaatteille huuto.netissä!!!! ostan ulkomailta kaiken paitsi ruuan ja lääkkeet... nekin ostaisin muualta jos vaan voisi :D Kirppiksellä jos käy niin sieltä välillä löytyy jotain mukavaa! Ja suomen postikuluilla ei kannata mitään edes ostaa... Ja suomessa pelkkä kauppa ottaa n.48-55% itselleen tuotteen hinnasta :(

Vierailija
29/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ne pinkit kengät, hinta täysin oikea, älä myy halvemmalla, kuin uudet.

Olisikohan yksi syy huutojen puutteeseen, että vaateet ovat aika lailla kevätvaatteita, ja Suomessa on juuri nyt paukkupakkaset ja vielä kylmempää tulossa? Minä kyllä ostan mihin tahansa aikaan vuodesta krippareilta, mutta aika monet eivät (rahan ja säilytystilan puute?).

Kuvat voisivat myös olla kirkkaampia ja terävämpiä, jos nyt jotain pitää sanoa. Mutta tosiaan, talvivaatteet ovat täällä nyt ajankohtaisempia. Onnea myyntiin kuitenkin!

Vierailija
30/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille vaatteille voisi sopia vaikka Facebookin Muksujen merkkituotekirpputori: http://www.facebook.com/pages/Muksujen-merkkituotekirppari/161118083955…

Vierailija
31/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat loppusuoralla.. Mä olen ostanut niistä kaikenlaista, ei kiinnostusta tutkia Huutonetin valikoimia kun löytyi kaupoistakin monenlaista edullista.

Vierailija
32/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajia on siksi vähemmän, vaikka harrastajia onkin.

todella. Itse laitoin tunnukseni kiinni. Myin talonpoikaishuonekaluja valtakunnan halvimmilla hinnoilla, mutta ei mennyt ei. Alkuaikoina meni kuin kuumille kiville ja ihmiset huusi kilpaa, mutta nyt on ihan hiljaista ja kuollutta. Onkohan jo käynyt niin, että ihmisiltä on rahat loppu? Onkohan ökyautojen ja ökyasuntojen ostaminen tuottanut monelle vararikon?

Vierailija
33/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten vaatteet näytti, noh, rytkyiltä:( Luki _uusi_, mutta olivat tosi ryppyisiä ja kalliita.

Vierailija
34/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten vaatteet näytti, noh, rytkyiltä:( Luki _uusi_, mutta olivat tosi ryppyisiä ja kalliita.

Kylla joo olivat ryppyisia, en silittanyt niita, koska osa todellakin ovat uusia, mutta ovat olleet kauemman aikaa kasseissa sailytyksessa ja rypyt jaaneet.

ap

Vierailija
35/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennusmyynnit menossa. Kaupasta saa yhtä halvalla kuin käytettyä huuto.netistä. odota hetki ja taas kauppa käy. Sama kesällä ja joulun aikaan joka vuosi.

Muutaman vuoden olen myynyt vaateita yms ja tämä toistuu joka vuosi.

Vierailija
36/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
37/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa hintojasi meidän kirpparihintohin:

vähän pidettyjä "lindex"vaatteita 0.30-2e per sisävaate, toppatakki 5e, viking goretex talvinilkkurit 5e, tosi siisti ice peak toppapuku eli takki+housut (ei kulumaa ei käytönjälkiä) 15e jne

Hinnoitteletko tosta yli?

Vierailija
38/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, onko parempi myydä hinta + pk:t vai hinta sis. pk:t?

Vierailija
39/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytetystä lasten collegehupparista 3 e on todella kipakka hinta...

Vierailija
40/48 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytetystä lasten collegehupparista 3 e on todella kipakka hinta...

Ja tuohan olikin vasta lähtöhinta. Kallista on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän