Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä kaivataan.

Vierailija
31.01.2012 |

Voiko kolmasluokkalainen ojentaa viinipullon lahjaksi opettajalle?

Itse olen sitä mieltä, että ei. Meillä pullojakaan en anna lasten palauttaa, vaan kokis ja vissy pullot,ei siideri tai olut tölkkejä ollenkaan, koska en jotenkin halua,alaikäisten kedes koskevan alkoholi tuotteeseen.

Mielestäni opettajalle voi antaa viinipullon lahjaksi, mutta aikuisen kuuluisi ojentaa, ei lapsen. Aikuinen antaa aikuisen lahjan.

Mitä mieltä sinä olet asiasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi viiniä mutta jos antaisi niin lapsi voisi sen ojentaa. samoin kyllä meillä pulloja lapset palauttaa, ja saunasiideristänmikin ovat kielellä saaneet lipaista. salliva ilmapiiri ja asialline tieto ja vanhempien normaali alkoholinkäyttö opastavat lasta kohtuulliseen alkon käyttöön, ei pimittäminen ja kielteisyys.

Vierailija
2/5 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta asiallinen lahja alakoulun opelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo oppilaalta opettajalle ei mielestäni paras mahdollinen lahja. Olisikohan parempi keksiä joku toinen lahja. Mielestäni ei ole sopii lapsen ojentaa pulloa.

Vierailija
4/5 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsille on sanottu,että saavat maistaa alkoholia 18v. ja että siitä tulee ihan mukava rentoutunut olo, mutta jos juo liikaa niin huono-olo ja käytös. Ollaan mielestäni suht positiivisia alkoholiin liittyen, mut alsten kohdalla kuitenkin sillain ehdottomia,että en pyydä lasta tuomaan minulle juomaa, tai ojentamaan tölkkiä tai muuten käsitelemään. En myöskään pyydä lapseltani sytkäriä tai tupakka-askiakaan, vaikkei näitä muuten peitellä tai salaillakkaan.

Vierailija
5/5 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme