Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni mies tinkaa anaaliseksiä, mutta kammoaa homoja. Miksi näin?

Vierailija
30.01.2012 |

On tullut mieleeni tässä viime aikoina, kun kirjoituksia ja kommentteja lukee. Niin paljon tälläkin palstalla on kirjoitettu anaaliseksistä. Seurustelukumppaneista 75% olisi halunnut muutakin kuin "tavallista" seksiä. Miksi sitten tällainen yletön homokammo, kun itse kuitenkin peitteen alla olla vonkaamassa jos vaikka mitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillu on löysä ja iso kuin 7 leivän uuni niin toki sitä persettä ruvetaan vonkaamaan.

Vierailija
2/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa anaaliseksiä, mieheni tahtoo sitä välillä koska se tuntuu tiukemmalta kuin emätin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän anaaliseksi ole yhtä kuin homous????

siis ei muijalta rinnat mihinkään katoa tai muna ala kasvamaan jos sitä joskus laittaa kakkoseen. En ainakaa ole huomannut että siitä olis partakonetta menny ostamaan akviivikäyttöön tai tilailemaan uutta hetu-numeroa. Oliko sulla jäänyt joku pikki katkos tuossa anaaaaalilogiikassa AP?

Vierailija
4/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut mieleeni tässä viime aikoina, kun kirjoituksia ja kommentteja lukee. Niin paljon tälläkin palstalla on kirjoitettu anaaliseksistä. Seurustelukumppaneista 75% olisi halunnut muutakin kuin "tavallista" seksiä. Miksi sitten tällainen yletön homokammo, kun itse kuitenkin peitteen alla olla vonkaamassa jos vaikka mitä?

Se on homo joka antaa. Vähän sama juttu suihinotossa. Ei se ole homo jolta otetaan suihin, ainoastaan se suihinottaja.

Monet miehen ei anna omaan peppuunsa koska se on homoa.

Vierailija
5/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies haluaa panna naista peppuun niin tokihan hänen täytyy olla myös valmis itse ottamaan dildon omaan analiinsa. Eihän peppu ole mikään naisten yksinoikeus.

Vierailija
6/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tästä on looginen tulema, eikös vaan.

No, minä olen sitä mieltä, että varsinkin homokammoiset ovat anaaliseksin perään.

Vierailija
7/14 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin niin, että tutkimusten mukaan kaikki jotka omistavat oman ruohonleikkurin ovat homoja.

Vierailija
8/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen itsekin miehiä, joiden mielestä anaaliseksi on sairasta ja luonnonvastaista, kun sitä tekevät homot, mutta jotka haluavat kuitenkin itse panna naista kakkoseen.

Aika tekopyhää.

Vierailija
9/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ajatellut että homotkin suutelevat siis miksi niin moni hetero haluaa suudella?

Tai suuseksi mies naiselle siis sama kuin mies miehelle vai?

Homot kuulemma haluavat nukkuakin samassa sängyssä kuinka kukaan hetero voi enää ajatellakkaan nukkua sängyssä toista sukupuolta olevan kanssa.

Lisäksi homot...

Vierailija
10/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksi on muuten tutkimusten mukaan yleisempää hetero- kuin homopareilla - tämä varmaan järkytti maailmankuvasi ja sinusta tuli foobikko????? ;)

Vierailija
11/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ajatellut että homotkin suutelevat siis miksi niin moni hetero haluaa suudella?

Tai suuseksi mies naiselle siis sama kuin mies miehelle vai?

Homot kuulemma haluavat nukkuakin samassa sängyssä kuinka kukaan hetero voi enää ajatellakkaan nukkua sängyssä toista sukupuolta olevan kanssa.

Lisäksi homot...

En ole kuullut homofoobikoiden valittavan niinkään muista parisuhteeseen liittyvistä asioista.

Vierailija
12/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksi on muuten tutkimusten mukaan yleisempää hetero- kuin homopareilla - tämä varmaan järkytti maailmankuvasi ja sinusta tuli foobikko????? ;)

Jännä juttu. Mistäköhän johtuu? Eikö homoille yhdyntä ole tärkeää?

Vierailija
13/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Mistäköhän johtuu? Eikö homoille yhdyntä ole tärkeää?

Vierailija
14/14 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä