Haaviston kannattajat: perjantaina Älä osta Iltalehteä-päivä?
Kommentit (28)
niin lehteä myydään siis ensi perjantaina 136 245 kpl vähemmän. Paitsi tuo yksi Niinistön kannattaja ostaa kun menee katsomaan Robinia ja Frontside Ollieta.
kannaisiko kohdentaa tuo "boikotti" viikonvaihteen numeron eli lauantaina ilmestyvän lehden kohdalle?
Itse olen ahkera viikonvaihdenumeron ostaja mutta viime viikonlopun numero Niinistöä lobbaavine kolumneineen meni liian pitkälle... Ja siis itse aion Niinistöä äänestää, mutta haluan lukea "sitoutumattomat" lehteni oikeasti sitoutumattomina.
No minä en osta IKINÄ Iltalehteä enkä myöskään Ilta-Sanomia, ihan periaatteesta. En halua rahoillani kannattaa elinkeinoa jossa ihmisten hädästä ja pelosta ja vahingonilosta tehdään bisnestä (onnettomuuskuvailut, lasten hätä lööpeissä).
Kyllä minäkin mielelläni joskus noita kauhistelu-uutisia luen, mutta rahaa en siitä maksa.
En ole enää vuosiin ostanut. Ei siinä ole mitään lukemista.
Tai jos ostaa jonkun otsikon mukaan niin kyseessä on joku pieni sivun laidassa oleva juttu, jonka joudut hakemaan uudestaan lehden luettua kun alat miettimään, että missäs tuosta nyt sitten kerrotiin.
voi jeesus millä tasolla. ja te ostatte iltapäivälehtiä muuten joka päivä?
Heität varmaan roskasi maahan ajatellen, että se on vain yksi roska..?
Niistä yksittäisistä roskista maassa tulee iso kasa paskaa, samoin kuin yksittäisistä hyvistä teoista tulee hyvä maailma elää..
Ne lukee Iltasanomia, Voimaa, Hesaria, Metroa jne.
siis hah kukaa edes ostaa ja lukee jotain iltalehteä, roskalehtiä... Pitihän se arvata että Haaviston kannattajat :D:D