Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaviston kannattajat: perjantaina Älä osta Iltalehteä-päivä?

Vierailija
30.01.2012 |

Kun niin läpinäkyvästi Niinistön puolella?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hah kukaa edes ostaa ja lukee jotain iltalehteä, roskalehtiä... Pitihän se arvata että Haaviston kannattajat :D:D

Vierailija
22/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lehteä myydään siis ensi perjantaina 136 245 kpl vähemmän. Paitsi tuo yksi Niinistön kannattaja ostaa kun menee katsomaan Robinia ja Frontside Ollieta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannaisiko kohdentaa tuo "boikotti" viikonvaihteen numeron eli lauantaina ilmestyvän lehden kohdalle?

Itse olen ahkera viikonvaihdenumeron ostaja mutta viime viikonlopun numero Niinistöä lobbaavine kolumneineen meni liian pitkälle... Ja siis itse aion Niinistöä äänestää, mutta haluan lukea "sitoutumattomat" lehteni oikeasti sitoutumattomina.

Vierailija
24/28 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en osta IKINÄ Iltalehteä enkä myöskään Ilta-Sanomia, ihan periaatteesta. En halua rahoillani kannattaa elinkeinoa jossa ihmisten hädästä ja pelosta ja vahingonilosta tehdään bisnestä (onnettomuuskuvailut, lasten hätä lööpeissä).

Kyllä minäkin mielelläni joskus noita kauhistelu-uutisia luen, mutta rahaa en siitä maksa.

Vierailija
25/28 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te lutusia!

Vierailija
26/28 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin ostanut. Ei siinä ole mitään lukemista.

Tai jos ostaa jonkun otsikon mukaan niin kyseessä on joku pieni sivun laidassa oleva juttu, jonka joudut hakemaan uudestaan lehden luettua kun alat miettimään, että missäs tuosta nyt sitten kerrotiin.

Vierailija
27/28 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jeesus millä tasolla. ja te ostatte iltapäivälehtiä muuten joka päivä?

Heität varmaan roskasi maahan ajatellen, että se on vain yksi roska..?

Niistä yksittäisistä roskista maassa tulee iso kasa paskaa, samoin kuin yksittäisistä hyvistä teoista tulee hyvä maailma elää..

Vierailija
28/28 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lukee Iltasanomia, Voimaa, Hesaria, Metroa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän