Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TEAM PUNAISET JUMPPAHOUSUT vko 46

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla en jaksanut juurikaan puntarille raahautua ja tulla ilmoittamaan tulosta, kun tauti oli sen verran kovasti päällä. Nyt kuitenkin täällä taas.

Mun herkuttelulakko ei sitten pidä, ei vaikka mitä tekisin, niin aina välillä on pakko saada suklaata tai jotain muuta herkkua. Oisko kellään ylimääräistä itsehillintää tarjolla? Mä voisin vähän ottaa sitä.

Paino on kuitenkin tehnyt hidasta laskuaan, aamulla puntari näytti 79 tasan, jossain vaiheessa se kävi jo 78 tasan, mutta kun aloin syömään vähän toivuttuani niin nousihan se paino taas.

Että sellaista täällä.

Vierailija
2/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti aamulla 77,8!!! :O Siis ei tästä tule kyllä nyt yhtään mitään. Monta viikkoa junnas paino siinä 77,4:ssä. Kävipä jopa tasan 77:ssakin, mutta nyt taas näytti enemmän :( Hermo menee ja niinpä tänään päätin (toivotaan että päätös pitää...) aloittaa kunnolla laihdutuksen. Siis oikein ruokavaliolla. Mulla on tollanen ruokasuunnitelma saatu joskus ravitsemusterapeutilla, ja sillä noin 1,5 vuotta sitten, just ennen raskautta laihduin yli 10kg. Nyt päätin aloittaa sen taas. En nyt mitenkään ihan kamalan tiukasti siis, toki pidän huolen että kunnolla tulee syötyä ja kaikki ateriat, koska täysimetystä olis tarkoitus jatkaa ainakin pari kuukautta vielä. Mutta siis tarkempaa ja vähän tiukempaa kuria on pakko alkaa pitää.

Pois kun on saatava vähintään 10kg ja mielellään ennen toukokuuta... Siihen ei ole enää kuin puolisen vuotta! Tuollasen kilomäärän pudottaminen tuskin onnistuu kuukaudessa tai parissa, eli pakko ois alkaa nyt jo tapahtumaan jotain ja vähän vauhdikkaammin!

No katsotaan, tänään siis aloitan (taas!) tiukemmin. Viikon päästä pitäs kyllä näkyä jo vähän pudotusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkaa ottaa päähän, kun tuntuu, ettei tulosta synny tarpeeksi nopeasti. No jotain positiiivista kuitenkin, pääsin kutosella alkaviin lukuihin. Eli -200g ja vaaka tänä aamuna 69,9. Johan taas tuli viime viikolla hyvä mieli, kun sain yhdet farkut jalkaani, mitä olen aina silloin tällöin sovitellut ja Ei mahtuneet...Nyt kuitenkin.

Edelleen viime viikko oli tosi huonoa ulkoilun kannalta, taisin tehdä 3 vähän pidempää vaunulenkkiä ainoastaan ja sitten noita lyhyempiä. Crossarilla ' ajelin' kotona kolme kertaa, onneksi edes sitä. Ja lihaskuntosarjan tein kahteen kertaan. Mulla on tuo ruokavalion vahtiminen jäänyt ihan kokonaan...ja noihin kahvipulliin kun pystyisi vielä sanomaan EI, niin sitten varmaan jotain tuon painon suhteen tapahtuisikin?

Ei muuta kuin ' eteenpäin sano mummo lumessa!' eli jatketaan vaan sitkeästi, siellä se tavoite häämöttää kahdeksan kilon päässä, pääsiäiseksi???!!! Siihen pyrin.

Nella

Vierailija
4/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemat oli aamulla 78,0kg elikkäs vähän on taas kadonnut, viime ma oli pari sataa tullu takapakkia. Tuntuu että jokatoinen maanantai tulee vähän takas ja jokatoinen on sitte tipahtanut reilummin, samapa tuo mutta ens maanataina sit taas masentaa jos sama meno jatkuu!

Sairaalasta kotiutumispaino taisi olla 88kg eli kymppi ois poistunut, toki alkuunhan se oli vaan monen kilon verran turvotuksia sun muita. Mun eka tavote 73kg tuntuu jotenkin niin kaukaiselta mutta ehkäpä se keväällä tavotetaan ja jos kesään mennessä sais lukeman alkamaan kutosella. Alle 65kg:n ei tarvi mennäkkään mutta toi 65:kin näyttää jo liian hyvältä, tuskinpa tulee olemaan mun kohalla ikinä tottakaan!

Viime viikolla en liikkunut juuri ollenkaan, keskiviikon tanssitreeneissä oltiin, muuten mies oli niin kiinni töissään ettei mulle paljon vapaata liiennyt. Tällä viikolla täytyy tsempata, lähteä lenkille vaikka ysiltä illalla jos vaan uskaltaa kun on niin pimeetä ja pelottavaa =)...hyvä tekosyy jälleen)

Lopettelen ja meen kattoo eilistä idolsia nauhalta, kukahan pääsi jatkoon...se selviää mullekkin kohta!

jekkuli

Vierailija
5/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää viikko meni suht ok, pudotusta vihdoinkin, 1,6kg. eli paino 78,4kg, siitä se lähtee...(just söin kahvileiväksi munkin ja aamulla mars patukan(hohhhoi)pitänee illalla BB.n tahtiin steppailla.