Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäriin vai ei? Tapaturmasta kyse.

Vierailija
30.01.2012 |

Poika satuttu isovarpaansa treeneissä tänään. Varvas selvästi turvonnut ja näyttää jotenkin hieman vinolta. Ei ole siltä näyttänyt aiemmin.

Voisiko olla murtunut? Miten hoitaa mahd murtumaa kotona? Vai pitäiskö viedä lekuriin kun on vino? Mietin, että täytyykö tästä vielä lähteä leuriin vai vienkö vasta huomenna illalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos siihen koskee kovasti, niin saisitte tänään käymällä jo yöksi sopivan kipulääkityksen...

Vierailija
2/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol + Burana. Huomenna omalle terveysasemalle heti aamusta, että pääsee tarvittaessa röntgeniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murtunutta varvasta ei hoideta mitenkään, kipulääkettä vain naamariin, jos ei kestä ilman. Viikon kestää kovat kivut ja sitten helpottaa. Jos kipu jatkuu KOVANA viikon jälkeen, niin sitten lääkärin vastaanotolle.

Vierailija
4/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin lähtisin käyttämään siellä yksityisellä lääkäriasemalla josta seuran pelaajavakuutus. Eli onko tällaisesta treenistä kyse?

Vierailija
5/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävely vain hanklaa kun sattuu...

Mietin tässä, että miten poika pääsee kouluun... Onneksi menee bussilla, mutta silti aika pitkä kävelymatka. Ei oikein kehtais pitää kotona vain kipeän varpaan takia ja olla taas pois töistä.

ap

Vierailija
6/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin lähtisin käyttämään siellä yksityisellä lääkäriasemalla josta seuran pelaajavakuutus. Eli onko tällaisesta treenistä kyse?

tuota vakuutusta. Kävisin pelkästään sen takia näyttämässä, sillä jos tulee myöhemmin ongelmia, nin menevät vakutuksen piikkiin.

Vierailija
7/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin, että varpaani lastoitettaisiin oikeaan asentoon. En haluaisi kärsiä lopun ikääni väärään asentoon luutuneen varpaan aiheuttamista rasituskivuista.

Vierailija
8/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen ymmärtänyt. Mutta meillä tapaturmavakuutus joka ymmärrykseni mukaan pitäisi kattaa myös harrastuksessa sattuneet tapaturmat.

Eli jos lekuriin mennään niin yksityiselle mennään. En lähde minnekään räkäpolille jonottamaan nyt illalla.

ap