Vanhusten asiat etusijalla! Niihin muutosta ja vauhtia.
Lapsi sitä lapsi tätä, mitä te kääkätätte itsekkyydenne nimissä lapsien hyvinvoinnista, joista TE päätätte. Eikö olis perheen äitienkin välillä antaa ja viedä muiden ihmisten asioita. Vanhusten asiat ovat paljon paljon huonommin kuin lasten. Vanhuksia kohdellaan, kuin esineitä ja räsynukkeja. Aftonbladetin lähettämän videon sisältö on karmea, missä ylsi hoitaja yrittää tukehdutaa tyynyllä pientä mummoa ja toinen repii hiuksista ja toinen paiskii tuoliin. Ne on Aivan SAMAN arvoisia ihmisiä, kuin lapset. Maapallolla ihmisiä kuolee ja syntyy ja jokainen ihmiselämä on yhtäarvokas. Perheen äidit ajattelee vaan itseään ja lastaan kaikessa. Muiden pitäis häntä koipien välissä kohdistaa auttamisen halu teidän pentuihinne, joiden hyvinvoinnista vastatte te itse. Kukas vanhusten hyvinvoinnista päättää? Yhteiskunta, eikö olis aika heittää turhat ininät lapsiperheiden asioista( jokainen itse vastuussa lapsestaan, kerta niitä haaroja on avannutkin). Vanhuksista ei edes nämä äidit välitä, pikemminkin haleksii varmaan omia äitejäänkin ja mummojaan. Kiinnostaa vaan se oma lapsi, mutta ei kiinnosta heikkoja auttaa. Meidän verorahat vanhuksien hyvinvointiin, enemmän työvoimaa ja virikkeitä vanhuksille sekä vessassakäyntejä litimärkien vaippojen sijasta. Siitä on vanhuksien mielekäs loppuelämä tehty. Jokainen voi itse vaikuttaa omaan lapseensa ja nekin verorahat pitäs lasten sijasta laittaa niille, jotka täällä OIKEESTI kärsii!