Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH äidit (miksei muutkin), kuinka paljon jaksatte iltaisin leikkiä ja seurustella taaperoidenne kanssa?

Vierailija
14.11.2005 |

Itse kun tulen töistä, niin pitää laittaa ruokaa, sen jälkeen korjata jäljet, tehdä kotitöitä jne. Mulla tuntuu olevan ainainen huono omatunto siitä että en varmaankaan jaksa/ehdi seurustella taaperon kanssa tarpeeksi. Sylitellään kyllä ja tehdään pari palapeliä ja luetaan kirjaa, mutta siinäpä se melkein onkin. Välillä on niin älyttömän väsynyt olo ette oikein jaksaisi muuta kuin tuijottaa eteensä ja silloin saattaa olla hieman poissaoleva.

Kuinka paljon teillä touhutaan lasten kanssa iltaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin taaperoni kanssa koko illan. Tai puuhastelen jotain muuta hänen kanssaan. Meillä on au-pair joka tekee päivällä kotityöt ja ruoka on valmis kun tulen kotiin, joten ei minulla mitään kotitöitä ole illalla tehtävänä. Ulkoillaan tai leikitään sisällä.

Vierailija
2/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä te muut jolla ei au pairia ole, eikä muutakaan " ylellisyyksiä" :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kun pääsen 16 töistä, olemme puoli viisi kotona, pitää laittaa ruokaa, siivota jälkiä, pestä pyykkiä... Ja kun väsyttääkin. Lapsi haluaisi kovasti leikkiä tietenkin äitinkanssa. Se menee niin että ollaan sohvalla ja katellaan pikkukakkonen, kirjoja luetaan. Lapsi leikkii itse kun äiti vähän lepää vieressä. Sitte onki iltapesut ja nukkumaan. Itekin simahtaa siinä yhdeksän maissa...

toisinaan kun on töissä vaikka 11-19 päivän pari niin silloin se vasta huono omatunto onkin, aamu menee äkkiä, hoitoon, illalla kotiin ja iltpala,pesu ja nukkumaan! mutta tää on tätä...

Vierailija
4/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en yh olekaan. Ei kai lapselle koko aikaa tarvitse ohjelmaa keksiä?