Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisit kirpparilla

Vierailija
30.01.2012 |

puuvillasatiini pussilakanoista?

Ovat Finlaysonin, ovh n. 40 euroa.

Ovat kuitenkin käytettyjä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota 5 euroa, siihen sisältyy myös tyynynliina.

Siistit ja aina oikeassa lämpötilassa pestyt ja nypyttömät, kuten puuvillasatiini on.Pehmeät ovat edelleen ja kuosi todella siisti. Meillä vaan alkaa olla näitä liikaa, ei ehditä kaikkia käyttämään.

Aikoinaan myin kaikki puuvillaiset pussilakanat 2 eurolla. Näistä ajattelin, että voisin pyytää vähän enemmän.

Vierailija
2/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta lakanoita kirpparilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmaiseksi tai eurolla.

Ostaako joku käytettyjä lakanoita??? lakanoiksi?

Vierailija
4/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikin kertaa. Olivat kyllä aivan uudenveroiset ja yhdet muistaakseni käyttämättömät.

Miksi ihmeessä ei voisi lakanoita ostaa kirpparilta? Siis siistejä, tahrattomia...nehän pestään kuitenkin 60 asteessa eli puhdistuvat hyvin. Osan olen pessyt jopa 90 asteen pesussa.

Mutta ilomielin ostaisin vitosella setti, mulle kelpaa laadukkaat lakanat.

Vierailija
5/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut kysmystä, että paljonko SINÄ maksaisit jne.

Sori, oli lähinnä tarkoitettu retoriseksi kyssäriksi. ;) Niinkuin mikähän olisi käypä hinta.

Noo, täällä monikin ostaa lakanoita ihan kuulkaa lakanoiksi. Miksipäs ei. Olen minäkin ostanut aikoinaan lapsille ihania lasten pussilakanoita kirpparilta.

Meillä on siistiä, lakanat laadukkaita. Kierrätystä parhaimmillaan laittaa ylimääräinen kirpparille. Täällä ainakin on paljon kierrätyshenkisiä ihmisiä liikkeellä. Myös lakanat kelpaa.

Voihan ne todellakin ostaa vaikka matonkuteiksi. Tai pssst. ostaa muka matonkuteiksi ja kotona sit vaivihkaa vaihtaakin omat kulahtaneet matonkuteiksi ja ottaa nämä käyttöön, koska ovat kuin uudet. Hehee..

Vierailija
6/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin Tampereella ja olin yllättynyt kuinka epäsiistejä kirpparit olivat. Niistä jäi aika likainen mielikuva.

Täällä pohjoisessa on kirpparit todella siistejä, kilpailu on kovaa. Siistit vain menestyvät. Siistillä kirpparilla on ilo ostaa ja ilo myydä.

Vierailija
7/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin max. 5€.