Kumpi kannattaa hankkia disney+ vai netflix
Kummassa enemmän katsottavaa ja kiinnostavampaa sisältöä jne.
Kommentit (21)
Varmaan disney kun netflix sikahinta 17e/kk.
Disney plussalla ei ole mitään mielenkiintoista jos et tykkää supersankarisössöstä
Riippuu ihan mitä tykkää katsoa. Itselleni on Disneyllä paljon katsottavaa, mutta mies sanoo, ettei siellä hänelle ole oikein mitään. 🙂
Disney ehdottomasti. Netflix on täyttä aasialaista vi no sil mäpaskaa.
Sun on PAKKO nähdä Baby Yoda! Se on oikeesti aika hyvä sarja.
Disneyssä Star Wars, vanhat Apinoiden planeetat ym ym ym
Se kerrostaloetsivät suht hyvä. Disney
Disneyllä suosituksina X-files ja Lost. Disneyllä laadukasta katsottavaa vaikka melko vanhaa. Hd-laatu vanhoissakin sarjoissa niin kestää aikaa. Netflix liian woke ja oma tuotanto usein täyttä kuraa.
Disneyllä on loppujen lopuksi aika vähän sitä tavaraa siellä ja kaikki uusi mitä tulee on täyttä kuraa.
Netflix.
Vierailija kirjoitti:
Disneyllä suosituksina X-files ja Lost. Disneyllä laadukasta katsottavaa vaikka melko vanhaa. Hd-laatu vanhoissakin sarjoissa niin kestää aikaa. Netflix liian woke ja oma tuotanto usein täyttä kuraa.
Netflix potkii woke-väkeä jo ulos kovaa tahtia, Disney on wokempi itse asiassa. Mutta varmaan putsaavat sielläkin rivinsä kun toimitusjohtaja Chapek sai juuri uuden sopimuksen.
Disney oli muutaman kuukauden, mutta aika vähän sieltä tuli mitään katsottua. Netflixistä löytyy ainakin itselle enemmän katsottavaa, mutta onhan se kalliimpi.
Molempien ohjelmistot voi katsoa ilmaiseksi, eli ei kumpikaan.
Netflix on ollut käytössä aika ajoin ja sain sen, kun tytär jakoi sen myös minulle.
Katsoin hiljattain; Kaksi kesää belgialaisen sarjan. Tykkäsin.
Disney on lapsille ja pasen tasolle jääneisiin.
Netflixillä monta laadukasta E-Korean tuotantoa.
Jos tykkään star warsista, mareveleista tai muista lasten ohjelmista, niin silloin Disney.
Muussa tapauksessa Netflix.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan disney kun netflix sikahinta 17e/kk.
Jaa...mulla on kyllä 7,99.
Disneyssä ei ole mitään. Suljettiin netflix hetki sitten kun ajattelin katsoa disneyn tarjonnan. Eihän siellä ollu ainakaan lapsille muuta kuin vanhoja pätkiä ja supersankari juttuja.
Otettiin netflix takaisin vaikka eipä sielläkään enää oikein ole mitään.
Sanoisin Netflix. Molemmat olleet ja Disneyllä enemmän sitten muksuille ohjelmaa...