Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät Marimekon Keisarinna-kankaasta?

Vierailija
30.01.2012 |

Pöytäliinaa ajattelin tuosta harmaasta. Muuten sisustus aika eleetöntä ja yksinkertaista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kumma jos ei sen vertaa osaa googlata, että edes yhden kauniin kankaan löytäisi..

Vierailija
2/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän "vallilamainen" tuo Marimekon keisarinna. Ja tässä tapauksessa se EI siis ole hyvä juttu.

En ainakaan itse ostaisi: omassa kankaassa pitää olla enemmän potkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisia, joista en pidä, mutta tuo keisarinna on kaunis ja tykkään siitä iltavillistäkin, tosin kaunis ei ehkä ole oikea sana kuvaamaan ko. kangasta

Vierailija
4/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään Marimekkoa eikä toisin päin.

Itse olen teettämässä tuosta pinkistä Keisarinnasta tytölle päiväpeitettä.

Vierailija
5/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilan kankaista ei löytynyt mieleistä.

Laura Ashleyn kankaat liian pikkusieviä ja söpöstekeviä. Designer's Guildin kankaat on mielestäni tyylittömiä ja mauttomia - tai ei siis sovi omaan makuun.

Svensk Tennillä sama ongelma.

Jotain netin kangaskauppojakin katselin. Sellaisia halpiskankaan näköisiä oli suurin osa.

Siis kankaan ei tarvi maksaa paljon. Mutta vaikka olisi vaan 3 euroa/m, ei silti saa näyttää halvalta.

Vierailija
6/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarinna vaikuttaa omaan silmään melko laimealta. Keskellä tylsähkö kuvio ja kankaan sivut ihan tyhjiä. Aika lumimarjamainen, joskin lumimarjassa on enemmän ja monipuolisempia yksityiskohtia. Myös ananas tulee jostakin kumman syystä kankaana mieleen ja siitä en ole oikeastaan koskaan erityisemmin pitänyt. Mutta nämä kaikki on tietysti makuasioita. Tee ihmeessä niin kuin itse tahdot ja oikealta tuntuu, sinähän siinä pöydän ääressä istut, emme me av-palstalaiset!

Tuo harmaa väri on kyllä tosi kiva ja tyylikäs! Riittävän syvä eikä liian hailakka. Vastaava vaaleanpunainen näyttää jotenkin nuhruiselta ja jo valmiiksi likaiselta.

Toivottavasti teetät pöytäliinan muuten satiinisena. Puuvillaisena tulee helposti liian halpa vaikutelma.

Itse suosin Marimekon pöytäliinakankaissa enemmän marimekkomaisia, isompia ja runsaampia kuvioita. Esim. noitarumpu (monissa värivahtoehdoissaan), kissanminttu, fokus, perinteinen pippuri... Ja juhlakäytössä väreinä valkoista ja harmaata ja kangas puuvillasatiinia.

Vierailija
7/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaillaan etsin verhokankaita mutten ole ainakaan postimyynnistä löytänyt. Pitää mennä eurokankaaseen paikanpäälle katsomaan jos jotakin löytyisi. Mulla on olohuoneessa verhot, jotka on melko ihanat ne voisin esitellä muttei ole kuvaa.

Vierailija
9/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo haukkua toisten tyyli, mutta ei taida itsetunto riittää esittämään omaansakaan.

Vierailija
10/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo haukkua toisten tyyli, mutta ei taida itsetunto riittää esittämään omaansakaan.

Ei ole mun vika jos marimekko ei osaa tehdä kankaita, jotka mäkin kelpuuttaisin.

Vierailija
11/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäliina kuulostaa ihan keisarinna ajatukselta

Vierailija
12/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin noita mittasuhteita, miltä näyttää pöytäliinana. En ole koskaan nähnyt kenellekään siinä tarkoituksessa. Toisaalta, meillä on 8 hengen pöytä. Luulisin, että kuvionti ei kärsisi.

ap

Vierailija
13/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt.

Vierailija
14/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitä harvoja Marimekon kankaita, joista tällä hetkellä aidosti pidän.

Olen ajatellut siitä kevääksi verhoja olohuoneeseen.

Vierailija
15/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä nyt ei olisi WT? Äkkiseltään ei tule mieleen mitään yksittäistä juttua, jota joku ei olisi tällä palstalla keksinyt nimetä WT-jutuksi...

Vierailija
16/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä rahas parempaan.

Vierailija
17/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotakin hienompaa nimen takia.

Marimekon kankaat ei enää nykyään ole yhtään hienoja. Ne on vaan semmosia kankaalle paiskottuja kuvia vailla mitään kauneutta tai tyyliä.

Vierailija
19/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pidän aivan valtavasti. Eikä minusta tuo kuosi ole lainkaan kulunut. En ole koskaan kenenkään kotona sitä nähnyt.

Minä kyllä pidän monesta muustakin Marimekko-kuosista, kuten lumimarjasta, fandangosta ja satula-kuosista.

ap

Vierailija
20/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kevääksi pöydälle ihan unelma! Taidan itsekin teettää. Sori ap, varastin ideasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä