Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No arvon ladyt, mites tipaton on sujunut?

Vierailija
30.01.2012 |

Täällä alkoannoksia täys nolla!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään tippaa en ole juonut, yhteensä n. 4 litraa punkkua.

Vierailija
2/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tää on ihan yhtä älytön haaste kuin "et uskalla syödä kastematoa"

Tiedän pystyväni olemaan juomatta ja sitä en jaksa täällä todistella koska se on ihan hölmöä, sama kuin voisin koittaa olla juomatta vettä tai syömättä leipää viikon.

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaste itselle.

Yhtä onnistuja olo, kuin esim. kuukauden karkkilakko.

Sitäpaitsi aion jatkaa kumpaakin vielä helmikuunkin.

Vierailija
4/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi on sinulle yhtä tärkeä kuin vesi tai ruoka :/ No, kantani onkin aina ollut se, että ne jotka eivät tipattomaan pysty, arvostelevat sitä suurimmalla äänellä.

Onnea valitsemallasi tiellä.

koska tää on ihan yhtä älytön haaste kuin "et uskalla syödä kastematoa" Tiedän pystyväni olemaan juomatta ja sitä en jaksa täällä todistella koska se on ihan hölmöä, sama kuin voisin koittaa olla juomatta vettä tai syömättä leipää viikon. 4

Vierailija
5/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pystyväni olemaan juomatta ja sitä en jaksa täällä todistella koska se on ihan hölmöä. 4

Vierailija
6/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi on sinulle yhtä tärkeä kuin vesi tai ruoka :/ No, kantani onkin aina ollut se, että ne jotka eivät tipattomaan pysty, arvostelevat sitä suurimmalla äänellä.

Onnea valitsemallasi tiellä.

koska tää on ihan yhtä älytön haaste kuin "et uskalla syödä kastematoa" Tiedän pystyväni olemaan juomatta ja sitä en jaksa täällä todistella koska se on ihan hölmöä, sama kuin voisin koittaa olla juomatta vettä tai syömättä leipää viikon. 4

tämä nelosen kiusaaminen kuin nelosen vinkkupullo!

Vierailija
7/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vuodessa yhteensä noin kymmenen annosta alkoholia, enkä ikinä kahta lasillista enempää kerralla.

Vierailija
8/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi on sinulle yhtä tärkeä kuin vesi tai ruoka :/ No, kantani onkin aina ollut se, että ne jotka eivät tipattomaan pysty, arvostelevat sitä suurimmalla äänellä. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
9/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi on sinulle yhtä tärkeä kuin vesi tai ruoka :/ No, kantani onkin aina ollut se, että ne jotka eivät tipattomaan pysty, arvostelevat sitä suurimmalla äänellä. Onnea valitsemallasi tiellä.

totuus kun nelonen en ole. mutta tollanen tyhjänpäivänen jankutus kyllä sattuu silmiin.

Vierailija
10/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääköhän nro 4 edes olevansa alkoholisti? Juominen on helppo itselleen selittää kauniin sanoin olevan hallinnassa, vaikkei se oikeasti olisikaan.

Olen onnekseni itse raitistunut 10 vuotta sitten ja vasta jälkeenpäin on huomannut, miten vahva veto alkoholilla on, niillä "vain viikonloppu -juomilla"

No huh huh..

Oletkohan koskaan edes nähnyt alkoholistia?

Pullo viiniä=neljä lasia eli esim. pe ja la lasi ruoan kanssa ja toinen illalla.

Jopa on pahaa alkoholismia! :)

Vierailija
11/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet juhlat on takana, niissä join 2 lasia punaviiniä, yhden siiderin ja yhden kahvidrinkin.

Tipatonta en ole viettänyt (en ole kokenut tarpeelliseksi), eikä alkoholinkäyttöni ole poikennut normaalista millään tavalla.

Vierailija
12/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelman yksi oireista on, että pyrkii rajoittamaan omaa juomistaan. Te kaikki tipattoman tammikuun pitäjät kuulutte tuohon sakkiin. Minulla ja nelosella ei sen sijaan ongelmia ole.

Vierailija
13/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelman yksi oireista on, että pyrkii rajoittamaan omaa juomistaan. Te kaikki tipattoman tammikuun pitäjät kuulutte tuohon sakkiin. Minulla ja nelosella ei sen sijaan ongelmia ole.

Vierailija
14/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla suurkuluttaja jotta on riippuvainen. Tuolla aiemmin eräs vertasi, että kuukauden raittius olisi sama kuin kastematojen syöminen, yhtä älytöntä. Pahalta kuulostaa minun korviin.

Ymmärtääköhän nro 4 edes olevansa alkoholisti? Juominen on helppo itselleen selittää kauniin sanoin olevan hallinnassa, vaikkei se oikeasti olisikaan. Olen onnekseni itse raitistunut 10 vuotta sitten ja vasta jälkeenpäin on huomannut, miten vahva veto alkoholilla on, niillä "vain viikonloppu -juomilla"

No huh huh.. Oletkohan koskaan edes nähnyt alkoholistia? Pullo viiniä=neljä lasia eli esim. pe ja la lasi ruoan kanssa ja toinen illalla. Jopa on pahaa alkoholismia! :)

Vierailija
15/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni luulee, että määrä ratkaisee alkoholismin? Ei tarvitse olla suurkuluttaja jotta on riippuvainen. Tuolla aiemmin eräs vertasi, että kuukauden raittius olisi sama kuin kastematojen syöminen, yhtä älytöntä. Pahalta kuulostaa minun korviin.

Ymmärtääköhän nro 4 edes olevansa alkoholisti? Juominen on helppo itselleen selittää kauniin sanoin olevan hallinnassa, vaikkei se oikeasti olisikaan. Olen onnekseni itse raitistunut 10 vuotta sitten ja vasta jälkeenpäin on huomannut, miten vahva veto alkoholilla on, niillä "vain viikonloppu -juomilla"

No huh huh.. Oletkohan koskaan edes nähnyt alkoholistia? Pullo viiniä=neljä lasia eli esim. pe ja la lasi ruoan kanssa ja toinen illalla. Jopa on pahaa alkoholismia! :)

Alhoholismia voi olla sellainen joka viikonloppuinen tissuttelukin..

Jotkut täällä näyttää luulevan että alkoholismi on vain sitä että on pultsari.

Vierailija
16/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös meni aiemmin viikonloppuisin muutama olut perjantai-iltana. Nyt koen elämäni paljon paremmaksi ja tunnustan että alkoholi määräsi liikaa viikonlopun toimintaa, jatkan huikattomalla helmikuulla.

Huomatkaa että tuo pullo viiniä on yli 6 alkoholiannosta, se on naiselle jo paljon! Lisäsksi viineissäkin on eri vahvuuksia...

Vierailija
17/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipattoman viettäjät = alkoholisteja, pullo viiniä viikossa= ei alko-ongelmaa.

Aivan sama, itseännehän te petätte, ei taida kuukausi ilman viinipulloja sujua?

Vierailija
18/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alkoholistit joutuvat erikseen päättämään, että nyt ollaan juomatta. Me normaalit voimme viettää mukavaa elämää ja juoda milloin tuntuu hyvältä ja niin paljon kun tuntuu hyvältä. Viimeiset pari viikkoa on tultu nyt juhlittua vähän reippaammin, ja kaljaa on mennyt keskimäärin 36 pulloa viikossa. Eikä edes tunnu missään, ja voin aina lopettaa, jos haluaisin. Mutta enpäs halua, lällällää!

Vierailija
19/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti annoksia nolla, mites muutenkaan. Ei mulle tuota mitään vaikeuksia olla kuukautta tipattomalla, mutta ilman vakaata päätöstä ja vuotuista tapaa en olisi. Kuukausi alkaa jo muistuttamaan, että jokaisella paremmalla aterialla ei tarvita viiniä.

Aion jatkaa sillä linjalla ainakin helmikuun, että viikonloppuisin on vain 1 viiniateria kun tässä on onnistuttu syömään koko kuukausi ilman viiniä.

Vierailija
20/60 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo viiniä lasketaan 6 lasilliseksi (12 cl) eli 6 annosta alkoholia.

Siis onhan nää jotain provoja, onhan?! Jos aikuiselle ihmisella viinipullo, toisin sanoen 3-4 lasia viiniä viikossa on liikaa niin jo on aikoihin eletty! Pullon juon kahtena iltana eli siitä tule n. 2 lasia illassa. Rappiota kohden tässä ollaan tosiaan menossa.... Ja vielä epäillään että olenkohan tulossa alkoholistiksi?! En tiedä itkeäkkö vai nauraa... hoh-hoijaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän