Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi isätön?

Vierailija
30.01.2012 |

Hei!

Koetan tavoitella niitä äitejä, jotka ovat kieltäneet isyyden selvittämisen, ja joiden lapset tämän myötä ovat virallisesti isättömiä. Teen graduani aiheesta ja toivoisinkin teidän osallistuvan tutkimukseeni, josta lisätietoa löytyy Osallistu tutkimukseen-osion alta.

http://www.vauva.fi/artikkelit/osallistu_tutkimukseen

Kiitos jo etukäteen!

Mira

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä äidit tekevät nämä päätökset silkasta omasta tahdostaan. "Minä en tahdo, että lapseni on tuollaisen hulttio- isän kanssa tekemimissä". Lapsen oikeus isään unohdetaan täysin. Tässä yhtä tapausta seuraan vierestä. En voi ymmärtää näiden naisten motiivia tehdä lapsistaan isättömiä.Eräs nainen "varasti" lapsen pari kuukautta synnytyksen jälkeen, koska ei ollut naimisissa miehen kanssa- eli hänelle annettiin huoltajuus, koska isyyttä ei ehditty tunnustamaan. Mies oli ehtinyt muodostamaan siteen ja yhteyden lapseen,oli synnytyksessä mukana jne. eikä ole nyt nähnyt lasta sen jälkeen moneen vuoteen. Sydämensä itkee poikansa perään. Toivon, että maailmankaikkeus kostaa tälle naiselle tämän itsekkään teon. Ja että poika jonakin päivänä ymmärtää, mitä äitinsä on tehnyt- niin- ja se motiivi oli mikä? Tätä voisit vähän selvitellä siinä gradussasi. Pelkkä "no kun mä haluun" on jokseenkin uskomaton motiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sittemmin kuolikin.

Lapsi jäi ns isättömäksi tämän takia.

Minä en kieltänyt isyysselvityksiä.

Vierailija
4/4 |
30.01.2012 |