Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverilla yks mun hyvä kirja lainassa ja nyt välit poikki, vituttaa.

Vierailija
30.01.2012 |

Näinkin pieni asia ottaa päähän. Kaverini alkoi feidailemaan mua ja nyt ei näemmä olla enää missään tekemisissä. En halua todellakaan ottaa häneen yhteyttä, mutta HALUAN KIRJANI TAKAISIN! Ei varmasti tuo sitä ellen komenna. Vituttaa tämä tyyppi niin että höyry nousee päästä. Lainakirja on viimenen niitti...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen kaveri. AIna halusi jotain lainaan, rahaa, tavaraa lapsille, itselleen.. koruja, kerran sukset, rahaa.. aina annoin kun en kehdannut kieltäytyä ja joka riidan yhteydessä sain hirveän stressin kun ei halunnut palauttaa niitä. Nyt olen katkaissut välit lopullisesti (oikea päätös!) ja ennen välirikkoa taktikoin ja kerjäsin viimeisimmäksi lainatut tavarani takaisin. Musta se on kyllä todella tökeröä jättää lainatavarat palauttamatta. Rahaa hän ei palauttanut ja sitä vuosien varrella tuli valitettavasti lainattua useaan otteeseen, ok no raha on vain rahaa. Idiootti, hyi puistattaa kirjoittaa koko ihmisestä!

Vierailija
2/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia en yleensä ikinä lainaile mitään tavaroitani muille enkä ite muilta. Tähän ihmiseen luotin vähän enemmän kuin yleensä ja yhtäkkiä se keksikin etten ilmeisesti ole tarpeeksi hyvä kaveri ja leikkasi mut pois kaveripiiristään.

...mutta halus näköjään pitää sen kirjan kuitenkin. >:(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feidailemaan? Eli mitä tapahtui?

Vierailija
4/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla mene "välit poikki" jos joku "feidailee". Jos teillä ei ole ollut mitään riitaa tai jotain dramaattista kohtausta, niin miten välit voi mennnä poikki. Jos tulee tuollaisia ihmissuhdeongelmia voit katsoa peiliinkin, kyse taitaa olla kyvyttömyydestä kommunikoida. Laitapa nyt ihan sovinnolla vaikka tekstiviesti jossa sanotaan: "Heippa NN, eipä olla pitkiin oltu yhteydessä. Mitä kuuluu? Ps. muistin että sulla on mun kirja X ja nyt tuli hirveä halu päästä sitä taas lukemaan (hymiö). Tulisitko kahville huomenna ja ota kirjakin mukaan (hymiö hymiö).

Vierailija
5/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole kyse. Ja olen noin vuoden ollut ainoa joka kutsuu mihinkään. Hänellä ei ole koskaan aikaa, ei ehdi, peruu, jos tulee paikalle on kiire eikä voi jäädä. Tätä asiaa en lähde enempää avaamaan. Lopputulemana vituttaa eniten se kirja.

Vierailija
6/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ostanut tuollaisessa tilanteessa sen kirjan itselleni uudestaan, ja henkisesti kuitannut menetyksen näihin elämän luottotappioihin, joita väkisin tulee.

En tykkää yhtään lainata kenellekään mitään, enkä itse myöskään koskaan lainaa itselleni. Lapset vaan välillä joutuvat lainaaman pelejä ja leffoja kavereille. Aina niitä ei takaisin saa, ja joskus palautuvat todella naarmuisina ja kotelo rikkinäisenä. Harmittaa.

Vierailija
7/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tosiaan ostaa uuden kappaleen. Ei tarvis harmitella ja voisin unohtaa koko ihmisen. Kiitti! :) ap

Vierailija
8/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toinen osapuoli ei ole kiinnostunut, niin minkäs sille sitten mahtaa. Avoin ja rehellinen lähestymistapa on kuitenkin mielestäni kaverisuhteissa aina paras toimintamalli.

Kaverisi ei - syystä tai toisesta - ole halunnut seuraasi ja nyt ikään kuin mahdollistat hänen hiljaisen häipymisensä takavasemmalle ja samalla annat hänelle kirjan läksiäislahjaksi. Mikset vaatisi kaveriltasi rehellisyyttä, ja vähintään nyt kirjaasi takaisin? Mites olisi tekstari tähän malliin: "Ikävää, ettei sinulla ole ollut viime aikoina aikaa (vai halua?) tavata. Se on surettanut ja harmittanut minua. Toivotan sinulle kuitenkin hyvää jatkoa ja pyytäisin samalla takaisin XXX-kirjaa, jonka sulle taannoin lainasin. Kirja on minulle tärkeä. Voisitko vaikka palauttaa sen postissa? Toki saa kahvillekin tulla!"

Tee siis selväksi, että sinä olisit halunnut jatkaa ystävyyssuhdetta ja vastuu välien katkeamisesta on hänellä. Katso sitten, miten kaverisi reagoi. Onko pokkaa kertoa vetäytymisen todellinen syy vai ei. Ja kirjan hän nyt saa kyllä palauttaa tavalla tai toisella, kun se kerran sinun on!

Vierailija
9/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halu tämän ihmisen ystävyyttä enää ja olen yrittänyt ihan riittämiin, kiitti vaan tekstarimalleista, osaan kirjoittaa itsekin. :DDD ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme