Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne on nyt rantautunut joku rokotehörhö ja voi kertoa että

Vierailija
30.01.2012 |

sen jutut on ihan täyttä sopaa. Olen perehtynyt asiaan ja tyyppi heittelee tänne kaikki alan surkeimmat huijarit ja helppoheikit... Ei kannata uskoa sanaakaan sen kirjoituksista.

Olen itse mennyt aikanaan samaan lankaan, kunnes ajattelin että otanpa oikein kunnolla selvää asioista - ja järkytyin siitä minkälaista paskaa rokotevastainen liike on pullollaan. Sen tarkoitus on yksi ja se on myydä luontaistuotteita hyväuskoisille hölmöille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Mercola - luontaistuotebisnes isolla b:llä

Naturalnews - toinen samanlainen

Vierailija
2/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden rokotehörhö-postausten ja tämän viestin ap:n ip on yksi ja sama. Aina kun joku av-mamma vetää herneen nenään argumenttien loppuessa rokotus vaiko ei-keskustelussa, alkaa tämä mamma postata näitä ja sitten tulee vielä valistamaan että tää tyyppi on se foliohattuhörhö.

Porvoosta hyvää iltaa siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja rokotushörhö ei todellakaan ole sama henkilö. Ja minä ap olen tosissani sen suhteen että rokotevastaisen propagandan taso on jotain aivan järkyttävää, ottaen huomioon mikä merkitys rokotteilla on ihmisten hyvinvoinnille. Sanat rikollisen piittaamaton lähdekritiikistä tulee mieleen.

Vierailija
4/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että täällä on useampi kirjoittaja jotka on perillä aihepiiristä ja jotka laittaa näille rokotevauhkoajille vastaan.

Vierailija
5/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja rokotushörhö ei todellakaan ole sama henkilö. Ja minä ap olen tosissani sen suhteen että rokotevastaisen propagandan taso on jotain aivan järkyttävää, ottaen huomioon mikä merkitys rokotteilla on ihmisten hyvinvoinnille. Sanat rikollisen piittaamaton lähdekritiikistä tulee mieleen.

Anna mun kaikki kestää... No, meidän perheen rokottamattomuus ei ole minkään propagandan aikaansaamaa, vaan ihan omakohtaisten kokemusten (pahat reaktiot sekä rokotteista että lääkkeistä ja lääkäreiden vähättelevä (voisi sanoa jopa rikollisen piittaamaton) asenne hengenvaarallisia reaktioita kohtaan) perusteella aivonystyröistä kasaan kaavittuja.

Osa rokotteista on tärkeitä (kurkkumätä ja jäykkäkouristus) mutta niistä muista voidaan olla ainakin kahta eri mieltä. Sallittakoon rokotteista kieltäytyminen kaikille ilman syyllistämistä, jokainen meistä varmasti parhaansa vanhempana tekee.

Ja jätettäköön nämä hörhöilijät (oli kyseessä sitten imetys, uskonto, seksuaalinen suuntautuminen, rokotus tai foliohattupäärasismi) omaan kastiinsa. Heilläkin on oikeus olla ja hengittää tämän pallukan päällä.

Vierailija
6/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tänne tuollaisia sontalinkkejä linkitellään urakalla. Luulisi sitä luotettavampiakin lähteitä löytyvän, kun kerran nämä rokotuksista aiheutuvat haitat on mukamas niin hyvin todistettu.

Vierailija
7/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan psyykkisesti terve suolla palstaa täyteen propagandaa aamuyön tunteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi