Pirun ruma toi uusi missi
http://static.iltalehti.fi/missit/kommentit2901MN_mm.jpg
Ihan järkky lähes joka kulmasta, liian kapeat kasvot, järkky afrikkanenä, hörökorvat ja jotenkin outo. Ihan ihneellinen valinta, eihän tuo pärjännyt edes Helsingin paikalliskisoissa joskus.
Kommentit (45)
Juu veikkaan että sä olisit ollut parempi missi tälle vuodelle. Uskomatonta että niinkin kauniista ihmisestä keksii joku noin paljon pahaa. Sääliksi käy sua
näähän on onneksi mielipideasioita.
kapea hymy ja omituinen sivuprofiili.
Totta on, että tänä vuonna oli tosi huono taso.
Kauneus on tuomareiden silmissä. Ja esim. monipuolisessa kielitaidossa.
Tuolla on kyllä liian kapea naama ja pitkä luihu leuka.
itse pidin siitä numero kasista oli krista joo! se ois saanu voittaa
siis tiedä, millainen hän oli tv:ssä. Hänen ulkonäkönsä on minun mielestäni ok, mutta valokuvien perusteella minua häiritsee hänen ilmeettömyytensä. Hymy on jähmeä vahahymy, siitä on aitous kaukana.
Itselleni ei tullut kukaan suosikiksi, kukaan ei sähdehtinyt yli muiden. Numero 10 oli pohjanoteeraus.
Voittajan silmät ja kasvojen yläosa ok. Suunympärys ja nenänseut ja leuka, niissä on jotain outoa. Kroppa on toki hyvä.
Juontaja Lola oli kaikista kaunein.
Juu veikkaan että sä olisit ollut parempi missi tälle vuodelle. Uskomatonta että niinkin kauniista ihmisestä keksii joku noin paljon pahaa. Sääliksi käy sua
Oksettavaa, että ihmisillä on pokkaa arvostella toisia tuolla lailla, saisimmeko nähdä omat kasvosi ja kroppasi? Onko nenäsi, suun ympäryksesi jne. täydellinen?
Tuo on ihan puhtaasti poliittinen valinta eli sopii tämän hetkiseen tilaan Suomessa, Lola oli aikoinaan 100-kertaa kauniimpi ja mukavampikin. Olihan tuollakin kauniimpia esim se Viivi jne, mutta nyt valittiin sopiva poliittisiin tarkoituksiin, ei kaunista.
mutta se viimeinen lady, nro.kymmenen; voi kiesus voisiko joku virittää siihen luuviuluun kielet kulkemaan vaikka lapaluiden väliin niin jos edes hänestä kaunista ääntä saisi aikaan koska ainakin silmiin koski katsominen..
Yksikään ei ollut mikään kaunotar, vaan olivat kaikki tosi tavallisia, ja se yksi, jonka numeroa en edes muista enää, oli suorastaan ruma. Ei kai sellaisesta porukasta valittu voittajakaan voi mikään taivaallisen kaunis olla?
<a href="http://static.iltalehti.fi/missit/kommentit2901MN_mm.jpg" alt="http://static.iltalehti.fi/missit/kommentit2901MN_mm.jpg">http://static.iltalehti.fi/missit/kommentit2901MN_mm.jpg</a> Ihan järkky lähes joka kulmasta, liian kapeat kasvot, järkky afrikkanenä, hörökorvat ja jotenkin outo. Ihan ihneellinen valinta, eihän tuo pärjännyt edes Helsingin paikalliskisoissa joskus.
mua niin naurattaa lukea näitä. Vitsi me kaikki ollaan niin kauniita että huhhuh kun on varaa arvostella. Ei ole ollenkaan hapanta tilitystä tämmönen. Kato nyt vähän sitä naista.
Sehän on kaunis kuin maalaus!
mua niin naurattaa lukea näitä. Vitsi me kaikki ollaan niin kauniita että huhhuh kun on varaa arvostella. Ei ole ollenkaan hapanta tilitystä tämmönen. Kato nyt vähän sitä naista.
Sehän on kaunis kuin maalaus!
Eikö miss suomeksi ja missiehdokkaiksi kuitenkin pitäis valita sellaisia, jotka on keskivertoa kauniimpia, eikä tuollaisia tusinanaamoja?
Iltameikillä saa merkittävää parannusta, mutta mielestäni missin tärkein osa on kuitenkin nätti naama.
Missikisoihin menevät enää vain tyrkyt, kauniimpia kävelea kadulla - ja he menestyvät elämässä muuten kuin itseään kaupittelemalla.
mua niin naurattaa lukea näitä. Vitsi me kaikki ollaan niin kauniita että huhhuh kun on varaa arvostella. Ei ole ollenkaan hapanta tilitystä tämmönen. Kato nyt vähän sitä naista. Sehän on kaunis kuin maalaus!
Eikö miss suomeksi ja missiehdokkaiksi kuitenkin pitäis valita sellaisia, jotka on keskivertoa kauniimpia, eikä tuollaisia tusinanaamoja?
Iltameikillä saa merkittävää parannusta, mutta mielestäni missin tärkein osa on kuitenkin nätti naama. Missikisoihin menevät enää vain tyrkyt, kauniimpia kävelea kadulla - ja he menestyvät elämässä muuten kuin itseään kaupittelemalla.
kyllä me uskotaan jo että oot petolintu, ei muita tartte mollata.
Miten viitsit kirjottaa näin paljon, ellet olisi kateellinen heille.
Katso peiliin, sisäinen kauneus sopisi sinulle.
Happamia on..
Siinä olet aivan oikeassa!
Tuota Hotelli Vantaan Tulisuudelmastakin löytyy paremman näköisiä pirkkoja joka viikonloppu...Niin ja näidenhän piti olla Miss Suomi-kilpailut, ei tuo nyt ihan suomalaista kauneusihannetta mielestäni vastaa...