Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirun ruma toi uusi missi

Vierailija
30.01.2012 |

http://static.iltalehti.fi/missit/kommentit2901MN_mm.jpg

Ihan järkky lähes joka kulmasta, liian kapeat kasvot, järkky afrikkanenä, hörökorvat ja jotenkin outo. Ihan ihneellinen valinta, eihän tuo pärjännyt edes Helsingin paikalliskisoissa joskus.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missejä ei siis saa arvostella, jos ei itse ole kauniimpi? Urheilijoita ei saa arvostella, jos ei itse pärjäisi kisoissa paremmin? Lakimiestä ei saa arvostella, jos ei itse tunne järjestelmää paremmin? Kirurgia ei saa arvostella, jos ei itse leikkaisi paremmin? AV-mammat ovat taas asian ytimessä. Eiköhän pointti ole siinä, minkä tasoinen on kaltaistensa joukossa. :D

Vierailija
42/45 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missejä ei siis saa arvostella, jos ei itse ole kauniimpi? Urheilijoita ei saa arvostella, jos ei itse pärjäisi kisoissa paremmin? Lakimiestä ei saa arvostella, jos ei itse tunne järjestelmää paremmin? Kirurgia ei saa arvostella, jos ei itse leikkaisi paremmin? AV-mammat ovat taas asian ytimessä. Eiköhän pointti ole siinä, minkä tasoinen on kaltaistensa joukossa. :D

Itsehän valitsevat osallistua kisoihin, joissa nimen omaan tulee arvostelluksi ulkonäön perusteella. Ja ei, itsekään en pärjäisi missikisoissa.

Oikeasti, suu loksahti auki kun missi kruunattiin eilen illalla... onko tarjokkaiden taso tosiaan noin heikko...? Itse kuljen Helsingin keskustan läpi joka päivä ja vastaan kulkee 10x kauniimpia naisia, suomalaisia ja maahanmuuttajia. Mutta kuten joku tuossa mainitsikin, ehkä heillä on tosiaan muita päämääriä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tuomisto on löysäkroppainen vääräleuka...hyhhyh. Ei ollut kova taso tänäkään vuonna, voisivat muuttaa missikisojen nimeksi "Pubiruusu 2012" tai jotain.

Vierailija
44/45 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein näkevät vuosia vaivaa että pääsisivät sinne lavalle näyttämään itseään. Silloin pitää pystyä kestämään negatiivinenkin palaute.

Vierailija
45/45 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityistä mielipidettä uuden missin (jonka kuvan just googletin ja näin ekaa kertaa) ulkonäöstä. Silti minua hieman ihmetyttää tämä "happamia ovat"-keskustelu.

Käsittääkseni nämä nuoret naiset ovat ihan itse ja omavalintaisesti tulleet julkisuuteen ensisijaisesti ulkonäköä mittaavan KILPAILUN myötä. Siis esittelemään uloisia avujaan julkisesti ja tulemaan arvioiduksi niiden perusteella julkisesti. Sitten heidän ulkonäköään ei kuitenkaan saisi julkisesti arvioida, niikö? - Ei ainakaan, jos on kielteinen mielipide heidän ulkonäöstään. TAi ainakin pitäisi olla itse paremman näköinen, että saisi suunsa avata.

Ööh, tarkoittaako tämä myös sitä, että jos arvostelen nykytaidetta Kiasmassa, minulla täytyy olla Taikki käytynä ja pitkä lista taiteellisia meriittejä taustalla. Tietysti myös, jos nyt vaikkapa sanon, etten pidä Oksasen uusimmasta teoksesta, minulla täytyy olla Finlandia-palkinnon arvoinen kyhäelmä itselläni pöytälaatikossa, eikö?

Ap ei liene itse missi, eikä ole pyrkinytkään ulkonäöllään julkisuuteen. Miksi hänen täytyisi olla paremman näköinen kuin uusi Miss Suomi voidakseen sanoa, ettei henkilökohtaisesti pidä uuden missin ulkonäöstä. Kyllähän julkisesti arvostellaan ja arvioidaan kirjailijoiden teoksia, poliitikkojen linjauksia, näyttelijöiden roolisuorituksia ja muitakin julkisten ammattien edustajien "työnäytteitä". Osa tykkää, osa ei. Eikä kukaan lähde huutelemaan, että "Itse ootkin varmaan niin hyvä sketsinäyttelijä, että on varaa haukkua Piia Potkan hahmoa." tai "Kirjoita itse parempi dekkari ennen kuin haukut Remestä".