Häiritseekö muita Hennan nenä?
Eihän hän sille mitään voi, enkä tarkoita arvostella, mutta en vaan voi mitään että kun katselen idols-hennan esiintymistä tuijotan vaan koko ajan nenää.. siis ihan koko ajan..
Kommentit (26)
Mäkin kiinnitin siihen huomiota...
Varsinkin alkuerissä sitä ei valitettavasti voinut olla ajattelematta kun Hennan nenua ei ilmeisestikään oltu meikattu yhtä tehokkaasti pienemmäksi kuin nyt näissä viimeisimmissä lähetyksissä.
Angesilla on ihan erilainen nenä vaikka vähän erikoinen sekin
Sitten saattais häiritä jos nenää ei olisi lainkaan.
Vaikka tykkään kyllä Hennan lauluäänestä ja suloinen tyttö on muutenkin, niin huomaan tuijottavani vaan hänen nenäänsä.
Minua häiritsee kyllä enemmän sen pauliinan lihavuus. ihan hirveää, kun se vaatteetkin kuin säkit päällä.
kysymys häiritseekö se ts. pistääkö silmään..
vastata voi kyllä tai ei..
Sopii kuitenkin naamaan ihan hyvin. Ja hyvin suomalainen.
Nämä eivät ole missikisat, hyvät mammakollegat! Henna on upea naisenalku, kun hän 16-vuotiaana pystyy tuohon kaikkeen.
Meinasin jo kirjoittaa että onpa fiksuja ihmisiä kommentoinut tätä ketjua, mutta tulittehan te tänne riitaa haastamaan..
Kysymys oli että häiritseekö muita hennan nenä, pistääkö silmään.. tarkoitin kysymykselläni lähinnä että " olenko ihan outo kun katson vaan nenää va huomaako sen muutkin.."
Kysymys EI ollut siitä että haluaisin haukkua kyseistä lahjakasta ja symppistä laulajaa.. Kukaanhan ei nenälleen mitään voi..
Ap
Vaikka puolusteletkin itseäsi, tuntuu silti siltä että halusit vain vetää ihmisten huomion Hennan " puutteeseen" .
En ap ymmärtänyt sinun olevan fiksu, kun aloitit ketjun tällaisesta puheenaiheesta.
Selvästihän on fiksua lähteä arvostelemaan (sitähän tuo on) 16-vuotiaan laulajatytön kasvonpiirrettä, jolle hän ei voi mitään.
Kyllä Suomi on sivistyneiden ihmisten maa!
antaa olla.. unohtakaa.. en jaksa alkaa tappelemaan..
ap
Minäkin pyydän nöyrimmästi anteeksi, kun en älynnyt sinun olevan fiksu tehdessäsi tällaisen avauksen. Tottakai on tärkeää arvostella ihmisten ulkonäköä - se vaatii suurta älykkyyttä.
Pahoitteluni.
Nro. 17
Olette suuri tekopyhä teeskentelijä. Miksi ihmeessä itse julkisuuteen tuppaavia ihmisiä ei saisi julkisesti arvostella. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
Ap, on hyvä ja vetää sen herneen pois nenästään. Tai laita sitten oma kuvasi tänne, niin me kaikki AV:laiset nähdään, että millainen prinsessa se siellä oikein kirjuuttelee.
;-DDD
Nro 17
nro 17
Olette suuri tekopyhä teeskentelijä. Miksi ihmeessä itse julkisuuteen tuppaavia ihmisiä ei saisi julkisesti arvostella. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
Minä olen ap..
Tässä oli kysymys että häiritseekö muita se nenä eli huomaako muut sen.. yhtä hyvin voisi olla kysymys esim. siitä että " olotteko panneet merkille, että henkilöllä X on luomi oikeassa nilkassa" .. ei ole ollut tarkoitus arvostella ketään..
ja tottapuhuen, olen itse äänestänyt Hennaa jatkoon sekä semifinaaleissa että nyt..
Mitä ihmeen erikoista on Hennan nenässä, en ole todellakaan pistänyt merkille!
Juuri tällaisen typerän keskustelun takia olisi Hennalle itselleen parempi pudota kisasta, vaikka ihana laulaja ja persoona onkin.
Luulen tuomareidenkin antavan huonompaa palautetta vain sen takia että Henna pääsisi pois pyörityksestä. Hän on vielä liian nuori joutumaan typerien kaltaistesi ihmisten silmätikuksi.
Se on aika iso ja sellainen paksu, pyöree.. miten kuvailisin.. ihan söpökin toisaalta :)
ap