raskaus ei PILAA naisen vartaloa, se vaan MUUTTAA sitä!
Ei voi olla niin, että kaikkien naisten pitäisi olla kuin samasta kloonista, näyttää 18-vuotiaalta. Rinnat muuttuu, vatsa muuttuu, so what? Ihan turhaan ihmiset näkee itsensä rumina eivätkä osaa olla tyytyväisiä itseensä. Sillä pilaa vaan omaa elämäänsä. Miettikää vähän, kun joskus 75-vuotiaana katsoo elämäänsä taaksepäin, niin mitä helvetin väliä on sillä, jos on vatsassa ollut raskausarpia nelikymppisenä?
Kommentit (12)
Mulla ei raskaudet muuttaneet mitään. Maha on kuin 16 vuotiaalla ja tissit ihan kivat edelleen.
Samaa mieltä!
Olen onnellinen hyvinmenneistä synnytyksistä, kahdesta ihanasta lapsesta ja omasta terveydestä. Muutokset kropassa on pientä, ja olen huomannut että positiivistäkin muutosta voi tapahtua. Seksi on nyt kahden lPsen jälkeen entistäkin parempaa!
3 kuukautta molempien synnytysten jälkeen olin samassa timmissä kunnossa kuin ennenkin.
No, jos raskaus ei muuta kehoa, niin ikääntyminen muttaa kyllä väistämättä.
Miten paljon annat itsesi turvota raskauden aikana? Eikö se Tuuli matinsalollakin ole kolme lasta? ja viellä timmissä kunnossa.
Mut jos raskaus pilais kropan, niin huonosti menis suurimmalla osalla naisista.
nyt maha on yks ruskea röpelöinen kengurupussi...
ennen tiukka ja jäljetön
Niin, ja mitä muita yksinkertaisia faktoja tiedät kuin vanhetessa rupsahtuu?
2
Ei voi muuta sanoa kuin hyi v...u.
On paljon mahdollista että raskaudet ovat muuttaneet hänen(kin) kroppaansa, tullut raskausarpia, vatsanahka roikkuu, rinnat eivät ole samanlaiset kiinteät kuin 16-vuotiaana jne jne.
Miten paljon annat itsesi turvota raskauden aikana? Eikö se Tuuli matinsalollakin ole kolme lasta? ja viellä timmissä kunnossa.
mutta se totuus ei päde av-palstalla. Täällä on timmissä kunnossa olevia naisia ilman raskausarpia tai löysiä rintoja.
Niin, ja mitä muita yksinkertaisia faktoja tiedät kuin vanhetessa rupsahtuu?
2
Löysin liikunnan ilon ja tunteen miten mahtavaa on röökin jälkeen olla -kahden lapsen jälkeen! Lopetin tupakoinnin ja rajoitin juomista.
Sohvaperunasta kuoriutui herkkuperse. Suosittelen liikuntaa ja mahdollisimman suurissa määrissä!