Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten minä (nainen) viettäisin varpajaisiani?

Vierailija
29.01.2012 |

Kolmas lapsi tulossa ja mies on viettänyt kahden ensimmäisen synnyttyä varpajaisia. Minusta on aika epäreilua, että olen tehnyt kaiken työn, minkä jälkeen mies jättää minut sairaalaan synnytyksestä kipeänä hoitamaan vauvaa ja seuraavana päivänä krapulassa tulee synnärille haisemaan.

Ajattelin tehdä sen, mikä jokaisen naisen tulisi tehdä: Juhlin saavutustani aivan itse! Kyllähän äitiyttäkin tulee juhlistaa. Viikonloppu mökillä tyttöporukalla taitaa olla vähän liian pitkä reissu, mutta olisiko teillä ideoita, miten voisin varpajaisiani juhlia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereitasi kylään illanviettoon. Mies hoitaa vauvan, tuo sen sinulle vain imetettäväksi.

Vierailija
2/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit omissa varpajaisissasi esimerkiksi hemmotella miestäsi krapulassa. Sehän on naisen tehtävä. Et nalkuta kun hän haisee pahalle, tuot kaljaa jääkaapista pyydettäessä ja mielellään yllätyksenä olet tilannut maksulliset urheilukanavat, Canalin tarjonta mm. on jees. Muistat kuitenkin pysyä poissa tieltä kun tätä urheilua televisiosta näkyy ja mielellään et tällöin kysele mitään tyhmiä.

Olen kuullut, että miehillä voi krapulassa hormonitoiminta hieman heittelehtiä ja välillä myös heillä tekee mieli hellyyttä. Eli jos miehesi pitää silloin hiuksien silittelystä ja hellyttelystä, kysy ensin ja toimi sitten. Muuten pysy vain poissa tieltä. Myös pieniä eroottisia asioita voi tietenkin siinä samalla hieman ehdotella. Suosittelenkin harjoittamaan tankotanssia ja käymään erotiikkakaupassa ihan varmuuden vuoksi. Tässäpä nyt lyhykäisyydessään muutamia vinkkejä. Kysele ihmeessä enemmän jos tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereitasi kylään illanviettoon. Mies hoitaa vauvan, tuo sen sinulle vain imetettäväksi.

Vuokraa joku ihana saunatila, osta sinne paljon skumppaa ja muuta juotavaa sekä sikareita. Sinne sukulaisnaiset ja naisystävät ja iltaa viettämään. Siitä voitte lähteä baariin jatkamaan :) Mene hotelliin yöksi, ettet joudu heräämään aikaisin ja saat aamiaisenkin valmiina ;) Ei varmaan miehesikään omista varpajaisistaan herännyt aikaisin vauvaa hoitamaan. Ja kehoitan kyllä kaikkia naisia toimimaan näin, koska tehän sen työn olette tehneet!