Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin palstan arvostamasta rintaliiviliikkeestä myyjän opastuksella rintaliivit

Vierailija
29.01.2012 |

en ole kuitenkaan pystynyt niitä käyttämään, koska happi loppuu kun kiskon ne ylleni. Myyjä olisi suositellut vieläkin kireämpiä, mutta niitä en ostanut.

Hienoa, että on olemassa asiantuntevia liivimyyjiä...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin pidon ja pesun jälkeen ne löystyvät ja koko on sitten oikea ja olo mukava.

Kyllä ne tädit tiesi, yritä nyt vaan lusia ne ensimmäiset pitkerrat.

Vierailija
2/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ihan itse, koska olen niin monet ostanut liivikaupasta. Ostin hyvät liivit, kalliit ja oikean kokoiset. Nyt olen käyttänyt niitä kuukauden päivät ja joudun kiristämään niitä jo viimeiseen hakaseen. Huoh. Tulipa maksettua 60 euroa lyhytaikaisista liiveistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivien kuuluu olla alkuun melko napakat. Parin pidon ja pesun jälkeen ne löystyvät ja koko on sitten oikea ja olo mukava. Kyllä ne tädit tiesi, yritä nyt vaan lusia ne ensimmäiset pitkerrat.

melko napakat on mielenkiintoinen ilmaus sille, että happi loppuu. ja kärsin kivuista. Ihan mitä tahansa en sentään ole valmis kärsimään. En minä niin hölmö ole.

Vierailija
4/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivien kuuluu olla alkuun melko napakat. Parin pidon ja pesun jälkeen ne löystyvät ja koko on sitten oikea ja olo mukava. Kyllä ne tädit tiesi, yritä nyt vaan lusia ne ensimmäiset pitkerrat.

jos haluaa korsetilla muotoilla itselleen 50 sentin vyötärönympäryksen... Mutta kaikki eivät halua.

Vierailija
5/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et hyväksy alkuun tiukkoja liivejä, sulla on oikean kokoiset aina 3-4 viikkoa kerrallaan, jonka jälkeen silla on liian isot liivit.

Minusta olet nimenomaan hölmö, jos parin viikon takia kituutat vuoden verran ja ylikin löysissä liiveissä.

Mutta oma valintasi, toki. Osta mitä lystäät mutta älä sitten valita seuurauksista.

Vierailija
6/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et hyväksy alkuun tiukkoja liivejä, sulla on oikean kokoiset aina 3-4 viikkoa kerrallaan, jonka jälkeen silla on liian isot liivit. Minusta olet nimenomaan hölmö, jos parin viikon takia kituutat vuoden verran ja ylikin löysissä liiveissä. Mutta oma valintasi, toki. Osta mitä lystäät mutta älä sitten valita seuurauksista.

kenties sekö, että nämä imetyksen jäljiltä lässähtäneet kaksi luumua putoavat kokonaan pois?

Vierailija
7/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri törmäsin siihen, kun mun koko on yleensä aina 80B. Yksi ystäväni kertoi, että hänen oli pakko ostaa isommat liivit, kun on lihonut niin paljon. Että piti vaihtaa ympärysmitasta 65 peräti 75:een. Kyseessä on ihminen, joka on arviolta 30kg painavampi kuin minä.

Vierailija
8/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa korsetilla muotoilla itselleen 50 sentin vyötärönympäryksen... Mutta kaikki eivät halua.

Nyt olis jännä nähdä miten rintaliivejä käytät, nimittäin ei niiden kuulu vyötäröllä saakka olla...

Vierailija
9/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri törmäsin siihen, kun mun koko on yleensä aina 80B. Yksi ystäväni kertoi, että hänen oli pakko ostaa isommat liivit, kun on lihonut niin paljon. Että piti vaihtaa ympärysmitasta 65 peräti 75:een. Kyseessä on ihminen, joka on arviolta 30kg painavampi kuin minä.

Kokeilepa seuraavan kerran vaikka 70C. Tai mene sinne liivikauppaan.

Vierailija
10/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä, kerran kun ostin sieltä palstan suosittelemasta kaupasta (Wiipurin erikoiskorsettiliike, oletan) liivit niin jummelaade kun tuli sopivat! Olin käyttänyt jotain C-kuppiliivejä ja yhtäkkiä kävelin sieltä ulos a-kuppien kanssa, ostin samantien kahdet.

Nyttemmin en ole löytänyt enää sopivia liivejä millään sovittamisen määrällä. Tuntuu että mikään ympräysmitta ei riitä, ja aina rinnat pursuavat jostain raosta pois kupista tai sitten kuppi hölsyy tuosta rinnan päältä. Rinnat ovat imetysten jäljiltä rullattavaa mallia....

Vierailija
11/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä on kuppien koko ja istuvuus sekä se, että ovat siellä missä rinnat, tai siis siellä missä niiden pitäisi olla. Eivät siis kainaloissa, navassa eikä olkapäillä.

Ympärysmittaa voi suurentaa jatkokappaleilla, joita saa liiviliikkeistä, postimyynnistä ja muualtakin.

Pienentää voi kahdella tavalla: ommellaan joustamatonta kangasta, vaikka jotain pitsiä tai nauhaa osaan liiveistä jos ovat venyneet tai liian joustavat, tai leikataan kappale pois ja ommellaan jäljellä olevat osat yhteen.

Tätä joutuu tekemään jatkuvasti, kun on ongelmakoko.

Vierailija
12/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit saada monenlaisia ryhtiongelmia, jotka voivat johtaa selän ja niska-hartian kroonisiin kiputiloihin..

Mut hei, tärkeintä on, ettei sun liivit purista ikinä eikä yhtään. Eiks jeah. Anna mennä hinnpinä, ilman mitään, tissit vapaina heiluen.

Vierailija
13/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä napakat liivit vielä 10cm tiukempiin, huh.

Vierailija
14/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa, mikä liike on kyseessä, etten vain itse erehdy sinne ostoksille.

Ostan yleensä Sokokselta tms. liikkeestä, jossa on osastolla omat myyjät, jotka tuntevat tuotteet. Samoja voi sitten huolettaa käyttää 6kk-1v, riippuen siitä kuinka tiheään pesee.

hyvät ja napakat eikä valu olkapäiltä, eivätkä ole aiheuttaneet hengitysongelmia ekoilla käyttökerroilla.

Vierailija
15/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasi riippuuntuvat entisestään ja voit saada monenlaisia ryhtiongelmia, jotka voivat johtaa selän ja niska-hartian kroonisiin kiputiloihin.. Mut hei, tärkeintä on, ettei sun liivit purista ikinä eikä yhtään. Eiks jeah. Anna mennä hinnpinä, ilman mitään, tissit vapaina heiluen.

näistä parin gramman painoisista rinnoista ei ryhtiongelmia saisi vaikka en rintsikoita käyttäisi ollenkaan. Miehellänikin on isommat rinnat.

t. ap

Vierailija
16/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuitenkaan pystynyt niitä käyttämään, koska happi loppuu kun kiskon ne ylleni. Myyjä olisi suositellut vieläkin kireämpiä, mutta niitä en ostanut.

Hienoa, että on olemassa asiantuntevia liivimyyjiä...

Minäkin olen joskus myyjän avustamana ostanut liian tiukan ympäryksen. Oli tosiaan niin kamalan tiukka, että kun oli pitänyt niitä muutaman tunnin, niin oli tosi kipeä olo. Ei ole silloin oikea koko. Asiaa voit auttaa ostamalla esim. Primasta jatkokappaleen ympärysnauhalle. Ennen kauppaan menoa ota ylös nauhan leveys ja montako hakasta on. Ostat siis siihen täsmäävän jatko-osan. Auttaa asiaa kunnes liivit vanhuuttaan venyvät.

Vierailija
17/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan salaisuus siinä,että ne liivit laitetaan kaupassa oikeaan paikkaan ja sovituksen ajan ne ehkä pysyy siinä. Mutta jos rinnat riippuu,ne painollaan painaa liivejä alemmas,jolloin ne puristaa selkää ihan kamalasti ja on väärässä kohdassa. Ja siinä,missä niiden pitäs siis istua,ne ei pysy,ei ainakaa meikäläisen riipputissit.

Vierailija
18/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti koko on ihan oikea. Rintsikat lörpähtävät noin viidennessä pesussa aina huomattavasti.

Ja tarkista puitko ne todellakin oikeaan korkeuteen? Jos ne on liian alhaall, niin painavatkin palleaa ja oikeasti on vaikea hengittää. Eli ota kupeista kiinni ja nosta aivan kiinni rintaan, voit vaikka pukea ne etukumarassa, että liivit todella asettuvat oikeaan kohtaan. Kun otat liivit pois, niin painaumien pitää löytyä heti rinnan alapuolelta.

T:saman kokenut, mulla ei vaan ollut varaa lopettaa niiden käyttöä, niin jatkoin ja opin.

Vierailija
19/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaikka olen vanhempi äiti,mutta isot rinnat ,ostin liiviliikkeestä 80 e maksavat liivit ja muutaman käyttökerran jälkeen ne löystyivät ja ovat tosi veltot,olisikohan samaa merkkiä.Ostin toisesta liikkeestä ja ne olivat monen kuukauden jälkeen kuin uudet. joten ei ole vaikea arvata kummasta ostin sen jälkeen.Myös Triumphin liivit ovat paljon parempia,kuin ne yhdet.

Vierailija
20/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S kirjaimella alkavasta hienosteluleekkeestä häihin rintaliivit. Ajattelin, että jos kerrankin panostaisi ja ottaisi myyjän avuksi, kun häät ja kaikkea. Mit vit, nyrpeä virolainen akka myi mulle niin isolla ympärysmitalla olevat kalliit liivit, etten voinut kertaakaan niitä käyttää. Mittasi mittanauhalla "eiiiii sulle voi millään mennä 75 ympärysmitta, tämähän on ainaikin 80 ellei 85", löi liivit käteen, katsoi nenänvarttaan päälle ja ei kun sovittamaan. Minä jotenkin niin hämmennyin, että ostin vielä ne yli-isot roikottimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan