Lue keskustelun säännöt.
? naurattaa tämä palsta.
Kommentit (5)
Mutta joskus kyllä vähän myös häkellyttää, miten mustavalkoisesti ihmiset voivat ajatella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta joskus kyllä vähän myös häkellyttää, miten mustavalkoisesti ihmiset voivat ajatella.
että joku on niin homofoobinen ja suvaitsematon että äänestää porvarilahtari niinistöä
nauran välillä ihan vedet silmissä. Osa mammoista osaa pistää niin hyvää provoa.
Välillä kyllä vähän itkettääkin tää palsta.
"Kuuntele nauru!"